نخستین ماراتن کنکور زمستانی در رودبارجنوب آغاز شد

نخستین ماراتن کنکور زمستانی در رودبارجنوب همزمان با سراسر کشور با رقابت داوطلبان در گروه آزمایشی علوم تجربی آغاز شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو، اولین مرحله از کنکور سراسری سال یکهزار و چهارصد و دو در شهرستان رودبارجنوب صبح امروز همزمان با سراسر کشور با شرکت داوطلبان گروه علوم تجربی آغاز شد.‌    […]

نخستین ماراتن کنکور زمستانی در رودبارجنوب همزمان با سراسر کشور با رقابت داوطلبان در گروه آزمایشی علوم تجربی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو، اولین مرحله از کنکور سراسری سال یکهزار و چهارصد و دو در شهرستان رودبارجنوب صبح امروز همزمان با سراسر کشور با شرکت داوطلبان گروه علوم تجربی آغاز شد.‌ 

 
کنکوری متفاوت‌تر از تمامی سال‌ها که یکی از اهداف برگزاری آن به صورت دوبار در سال، کاهش استرس داوطلبان و خانواده‌ها عنوان شده است.
 

از سال یکهزار و سیصد و چهل و هفت تاکنون که کنکور برگزار شده پنجاه و چهار سال تجربه برگزاری آزمون نشان داده که این غول بزرگ همچنان مهمان خانه‌های داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها است، در حال حاضر سرنوشت دانش‌آموزان به آزمونی به نام کنکور گره خورده  است و این ماراتن بزرگ و نفس‌گیر آینده بسیاری را تعیین خواهد کرد.

 
همزمان با سراسر کشور مرحله اول آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌های کشور از صبح امروز با رقابت داوطلبان رشته علوم تجربی در رودبارجنوب آغاز شد.
 

در روز نخست این رقابت، تعداد داوطلبان کنکور سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی در شهرستان رودبارجنوب دویست و هفده و در رشته امتحانی زبان خارجی بیست و یک داوطلب می باشد.آزمون گروه زبان های خارجی نیز بعد از ظهر امروز پنج شنبه بیست و نهم دی ماه برگزار می‌شود.

 
شایان ذکر است، داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی صبح جمعه سی دی ماه و گروه آزمایشی هنر بعد از ظهر جمعه سی دی ماه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
 
کنکور سراسری دی ماه رودبارجنوب در دو روز با شرکت ۱۱۰۰ داوطلب در پنج رشته و در نه حوزه برگزار می شود.
 
انتهای خبر/پورحیدر




نخستین ماراتن کنکور زمستانی در رودبارجنوب آغاز شد

منبع:آرمـان
? نخستین ماراتن کنکور زمستانی در رودبارجنوب آغاز شد