نباید اجازه ورود بدون مجوز به مرزهای کشور تحت هیچ شرایطی داده شود

فت فتو/کرمان به اعتقاد نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در هر کشوری که شبیه حادثه نزاع مرگبار رفسنجان رخ داده بود، حتما دولتمردان آن کشور عکس العمل جدی انجام می دادند اما شاهدیم دولتمردان ایران حتی یک اطلاعیه رسمی برای محکومیت این موضوع و همدردی با مردم صادر نکردند. دکتر محمدمهدی […]

فت فتو/کرمان به اعتقاد نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در هر کشوری که شبیه حادثه نزاع مرگبار رفسنجان رخ داده بود، حتما دولتمردان آن کشور عکس العمل جدی انجام می دادند اما شاهدیم دولتمردان ایران حتی یک اطلاعیه رسمی برای محکومیت این موضوع و همدردی با مردم صادر نکردند.

دکتر محمدمهدی زاهدی با یادآوری حادثه خونین ۱۶ مرداد در رفسنجان و ضمن تسلیت به مردم این شهرستان به فت فتو می گوید: این واقعه بسیار دردناک و فجیع بوده است.

او با یادآوری تذکرات و طرح ساماندهی اتباع بیگانه در جلسات و دیدارهای خود با مسئولین استانی و کشوری اظهار کرد: بارها پیگیر ساماندهی اتباع بیگانه در دولت قبلی و فعلی بوده ام و سوالی نیز از وزیر کشور کرده ایم که در صف نوبت برای مطرح شدن است و از تریبون مجلس بارها این مطلب را پیگیری کرده ام.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار داشتیم وزارت کشور در دولت قبل و در دولت سیزدهم ساماندهی اتباع بیگانه را در دستور کار قرار دهند که متاسفانه در دولت یازدهم و دوازدهم، کار مثمرثمری در این زمینه صورت نگرفت و دولت آیت الله رئیسی نیز قول های مساعد و خوبی برای ساماندهی اتباع بیگانه داده اند و در حال حاضر ثبت نام از این مهمانان ناخوانده را آغاز کرده اما هنوز کار عملیاتی برای ساماندهی اتباع از این دولت نیز ندیده ایم.

او به مردم این اطمینان خاطر را داد که حادثه رفسنجان، برنامه ریزی و طراحی شده از قبل نبوده و در ادامه خطاب به مسئولین کشور می گوید: احتمال وقوع چنین جنایاتی همیشه وجود دارد و مصادیقی قبل از این رخداد نیز داشته ایم که اتباع بیگانه در کشورمان اقدام به قتل هموطنان ما و خودشان کرده اند و باید در این زمینه برخورد قاطع از سوی مسئولین با کسانی که قصد به خطر انداختن امنیت کشورمان را دارند، صورت بگیرد.

به گفته زاهدی، ساماندهی مرزها الزامی است و در ادامه افزود: نباید اجازه ورود بدون مجوز به مرزهای کشور تحت هیچ شرایطی داده شود. در هیچ کشوری این بی حساب و کتابی که در ایران برای ورود اتباع بیگانه وجود دارد، دیده نمی شود.

«از نیروهای مسلح انتظار داریم که برای کنترل مرزها به پا خیزند و کار جهادی و انقلابی در این زمینه انجام دهند. به گونه ای که هیچ کس به صورت غیرمجاز جرات عبور از مرز ایران را نداشته باشد، مخصوصا مرزهای شرقی کشور که بیشترین خطر ورود جریان داعش و افراطیان را دارد که ممکن است امنیت کشور را به خطر بیندازند.» این بخش دیگری از سخنان زاهدی با فت فتو در خصوص امنیت مرزهای کشور بود.

نماینده مردم کرمان در خانه ملت خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات اصلی در سفر رئیس جمهور به استان کرمان، ساماندهی اتباع بیگانه است و اگر موضوع محقق نشود، از طریق تریبون مجلس و در نهایت از مسیری این امر را پیگیری می کنیم که خودمان به هیچ وجه راضی به انجام آن نیستیم.

انتهای پیام




نباید اجازه ورود بدون مجوز به مرزهای کشور تحت هیچ شرایطی داده شود

منبع: ایـسنا
? نباید اجازه ورود بدون مجوز به مرزهای کشور تحت هیچ شرایطی داده شود