ناکامی در قاچاق گازوئیل در محور "بم-زاهدان"

به گزارش نذیر کرمان؛ سرهنگ امین یادگارنژاد گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در ایستگاه بازرسی”سه راهی راین”هنگام پایش محور”بم-زاهدان”یک دستگاه تانکر حمل سوخت عبوری را جهت بررسی متوقف کردند. وی افزود: ماموران در بازرسی از این تانکر بیش از۳۲ هزار لیتر گازوئیل که با بارنامه و پلمب جعلی مربوط به خودرویی دیگر در حال […]

به گزارش نذیر کرمان؛ سرهنگ امین یادگارنژاد گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در ایستگاه بازرسی”سه راهی راین”هنگام پایش محور”بم-زاهدان”یک دستگاه تانکر حمل سوخت عبوری را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این تانکر بیش از۳۲ هزار لیتر گازوئیل که با بارنامه و پلمب جعلی مربوط به خودرویی دیگر در حال انتقال به شرق کشور بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به معرفی راننده این محموله به مرجع قضایی و با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق فرآورده های سوختی بیان کرد: پلیس با موارد حمل سوخت از طریق وانت و خودروهای سواری و همچنین دپوی مواد سوختی در انبارها و دیگر اماکن شخصی نیز که اقداماتی فوق العاده خطرناک هستند با جدیت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟












نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف




ناکامی در قاچاق گازوئیل در محور "بم-زاهدان"

منبع: بــرنا
? ناکامی در قاچاق گازوئیل در محور "بم-زاهدان"