ناکامی در انتقال ۱۰۰ کیلو شیشه

با بسته خبر‌های انتظامی امروز سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹، همراه سایت استانی فت فتو کرمان باشید. به گزارش فت فتو از کرمان، در بسته خبرهای انتظامی امروزسه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ سایت استانی فت فتو کرمان می خوانیم: فرمانده انتظامی شهرستان “فاریاب” از کشف ۱۰۰ کیلو و ۵۲۰ گرم ماده روانگردان شیشه در محدوده جاده خاکی یکی […]

با بسته خبر‌های انتظامی امروز سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹، همراه سایت استانی فت فتو کرمان باشید.

به گزارش فت فتو از کرمان، در بسته خبرهای انتظامی امروزسه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ سایت استانی فت فتو کرمان می خوانیم:

فرمانده انتظامی شهرستان “فاریاب” از کشف ۱۰۰ کیلو و ۵۲۰ گرم ماده روانگردان شیشه در محدوده جاده خاکی یکی از مناطق روستایی خبر داد.

سرهنگ یوسف سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان فاریاب گفت: یک تیم از ماموران یگان امداد شهرستان “فاریاب”هنگام گشت زنی در جاده‌های فرعی یکی از مناطق روستایی متوجه شدند، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که با سرعت زیاد در حرکت بود با مشاهده واحد گشت، ضمن افزایش سرعت به سمت یکی دیگر از معابر خاکی تغییر مسیر داد.

او با اشاره به تعقیب و مراقبت ضربتی این خودرو افزود: راننده این خودرو که در مقابل خودروی تیزرو و کویر نورد ماموران توان فرار را در خود نمی‌دید با برجای گذاشتن خودرو در یک نقطه از طریق تپه‌های همجوار یک منطقه روستایی از محل فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان “فاریاب” تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۰۰ کیلو و ۵۲۰ گرم شیشه کشف کردند که اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

کشف کلاهبرداری ۱۹ میلیاردی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف یک مورد کلاهبرداری و تصرف اراضی دولتی به ارزش ۱۹ میلیارد ریال در محدوده شهر کرمان خبر داد.

سرهنگ”حمیدرضا میرحبیبی” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی یک فقره مرجوعه قضائی مبنی بر اینکه فردی با سند سازی و تصرف زمین‌های دولتی اقدام به خرید و فروش اراضی دولتی می‌کند، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی این پلیس بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: پس از اخذ استعلامات و بررسی اسناد و مدارک مشخص شد، ۶۱۲ متر مربع از اراضی دولتی که کارشناسان ارزش آن را ۱۹ میلیارد ریال برآورد کرده اند با جعل سند فروخته شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی دولتی از اولویت‌های این پلیس است بیان داشت: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

پژو ۴۰۷ قاچاق از بم عبور نکرد

فرمانده انتظامی بم از کشف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۷ قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هنگام حمل غیرمجاز آن از محور اصلی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”اکبر نجفی”اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با کالا قاچاق و ارز پلیس آگاهی شهرستان بم هنگام پایش خودرو‌های عبوری محور”زاهدان-بم”به یک دستگاه کامیون حامل یک دستگاه خودرو مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی اولیه از این کامیون مشخص شد خودروی پژو ۴۰۷ داخل این کامیون که از مبداء چابهار بارگیری شده بود فاقد مدارک مالکیتی و گمرکی است که به صورت غیرقانونی و قاچاق وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با بیان اینکه در این رابطه راننده خودرو با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد خاطرنشان کرد: ارزش این خودرو توسط کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

خودروی سرقتی از عنبرآباد در کهنوج کشف شد

سرپرست فرماندهی انتظامی”کهنوج”گفت: یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که از شهرستان عنبرآباد به صورت مسلحانه سرقت شده بود در پی گشت زنی‌های هدفمند ماموران پلیس کهنوج کشف شد.

سرهنگ”حیدر احمد یوسفی”در تشریح این خبر گفت: بیست و پنجم فروردین ماه سال جاری سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ از شهرستان عنبرآباد به مرکز فوریت‌های پلیسی شهرستان کهنوج اعلام و با توجه به احتمال ورود یا عبور این خودرو از حوزه شهرستان کهنوج، مشخصات این خودرو به تمامی تیم‌های گشت انتظامی اعلام شد.

او تصریح کرد: در این رابطه به رغم گذشتن بیش از ۸ ماه از این موضوع ماموران تیم گشت پلیس آگاهی اواخر آذر ماه هنگام گشت زنی هدفمند در حاشیه شهر، خودروی مسروقه را هنگام تردد در شهر مشاهده کردند که راننده آن با دیدن پلیس اقدام به فرار کرد و در مواجهه با تعقیب و مراقبت ماموران، خودرو را در یک نقطه رها و از محل متواری شد.

سرهنگ”احمدیوسفی”تصریح کرد: تلاش‌ها برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ادامه دارد، اما به هر صورت این خودرو پس از این چند ماه در سایه هوشیاری ماموران گشت انتظامی کشف و به صاحبش باز گردانده شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی کهنوج اظهار داشت: ردیاب‌های هوشمند بهترین ابزار برای پیشگیری از سرقت خودرو به شمار می‌آیند و با توجه به نرم افزاری که روی گوشی تلفن همراه مالک خودرو نصب می‌شود او می‌تواند در صورت سرقت خودرویش آن را متوقف کرده و به طور اتوماتیک خودرو را خاموش کند و پلیس هم می‌تواند از این سامانه برای دستگیری سارق خودرو بهره برداری کند.

انتهای پیام/س




ناکامی در انتقال ۱۰۰ کیلو شیشه

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? ناکامی در انتقال ۱۰۰ کیلو شیشه