مکمل های ورزشی قاچاق در کرمان کشف شد

کرمان – فت فتو – رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف مکمل های ورزشی قاچاق در عملیات ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس به ارزش چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش شبانگاه سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ حمیدرضا […]

کرمان – فت فتو – رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف مکمل های ورزشی قاچاق در عملیات ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس به ارزش چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش شبانگاه سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی افزود: ماموران این پلیس در پی اقدامات اطلاعاتی از دپو مقادیر قابل توجهی “مکمل ورزشی” قاچاق در یکی از باربری های سطح شهر مطلع شدند و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی قضائی ماموران، باربری مورد نظر را شناسایی و در بازرسی از محل  ۱۰۰ قوطی انواع پودر مکمل ورزشی و همچنین مقادیر زیادی قرص،کپسول و آمپول بدنسازی را کشف کردند.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را چهار میلیارد  و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند گفت: در این رابطه یک   متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.




مکمل های ورزشی قاچاق در کرمان کشف شد

منبع:ایرنـا
? مکمل های ورزشی قاچاق در کرمان کشف شد