مهلت ثبت‌نام جاماندگان یارانۀ نقدی تمدید شد

فردای کرمان – گروه اقتصاد: سازمان هدفمندی یارانه‌ها از تمدید زمان ثبت‌نام از جاماندگان یارانه تا چهارم خرداد‌ماه خبر داده است. با تمدید زمان ثبت‌نام جاماندگان یارانه،متقاضیان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز چهار شنبه (۴ خردادماه) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند. به گزارش فردای کرمان به نقل از ایسنا سراسری،این ثبت‌نام بر اساس […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: سازمان هدفمندی یارانه‌ها از تمدید زمان ثبت‌نام از جاماندگان یارانه تا چهارم خرداد‌ماه خبر داده است.

با تمدید زمان ثبت‌نام جاماندگان یارانه،متقاضیان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز چهار شنبه (۴ خردادماه) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

به گزارش فردای کرمان به نقل از ایسنا سراسری،این ثبت‌نام بر اساس تکلیف قانون بودجه در تبصرۀ ۱۴ است که سال‌ها این تکلیف وجود داشت ولی انجام نشده بود. ۲۷ اردیبهشت‌ماه سازمان هدفمندی یارانه‌ها از شروع ثبت درخواست جاماندگان خبر داد.

ثبت‌نام جاماندگان بدون محدودیت است و خانوارهایی که هیچ‌گاه در لیست یارانه‌بگیران نبوده‌اند یا حتی جزو دهک دهم ثبت شده‌اند،می‌توانند برای دریافت یارانه ثبت‌نام کنند ولی بعد از اتمام این فرایند،لیست متقاضیان بعد از بررسی اولیه توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها،به وزارت رفاه ارسال خواهد شد تا بررسی نهایی صورت گرفته و دهک‌بندی شوند؛ آن‌گاه در صورت مشمولیت برای دریافت یارانه،معوقۀ اردیبهشت ماه برای یارانۀ جدید به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

 سرپرستان خانواری که مایل به ثبت‌نام هستند،باید برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت‌نام،کد دستوری #کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* را شماره‌گیری و سپس با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir نسبت به ثبت درخواست برقراری یارانه اقدام ‌کنند. /پ




مهلت ثبت‌نام جاماندگان یارانۀ نقدی تمدید شد

منبع:خبر کرمان
?

مهلت ثبت‌نام جاماندگان یارانۀ نقدی تمدید شد

:اخبار استان کرمان – اقتصادی