مهلت ارسال آثار به جشنواره سبک زندگی مهدوی در کرمان تمدید شد

گروه استان‌ها – مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره سبک زندگی مهدوی در کرمان تا دهم اسفندماه خبر داد. – اخبار استانها – حجت‌‌الاسلام مهدی عرب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، از برگزاری اولین جشنواره ملی خانواده و سبک زندگی مهدوی در بخش‌های […]

گروه استان‌ها – مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره سبک زندگی مهدوی در کرمان تا دهم اسفندماه خبر داد.

– اخبار استانها –

حجت‌‌الاسلام مهدی عرب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، از برگزاری اولین جشنواره ملی خانواده و سبک زندگی مهدوی در بخش‌های عکس، پوستر، خوشنویسی، دلنوشته و مقاله خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با تصویب شورای سیاستگذاری فعالیت‌های مهدوی در استان کرمان برگزار می‌شود.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمان با اشاره به اینکه دبیرخانه این جشنواره در استان کرمان بوده و به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود گفت: شرکت در جشنواره برای همه علاقه مندان درسراسر کشور آزاد است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد: ترویج سبک زندگی مهدوی در جامعه، تربیت نسل مهدوی، مهدوی باوری در خانواده‌ها، آسیب شناسی خانواده‌ها در دوران غیبت، اصلاح سبک زندگی خانواده با رویکرد تمدن نوین اسلامی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

در نشست ه‍یئت رئیسه فراکسیون مهدویت مجلس با رئیس سازمان صدا و سیما چه مطالبی مطرح شد؟
رئیس فراکسیون مهدویت مجلس: کارهای بزرگ و موثر در حوزه مهدویت در کشور انجام می‌شود
مشهورترین اثر مرحوم صافی گلپایگانی با محوریت مهدویت + دریافت کتاب

عرب‌پور بیان کرد: جلوه‌های مهر و محبت در خانواده مهدوی، تکریم و رعایت حقوق والدین و فرزندان در سبک زندگی مهدوی، ایجاد روحیه امید به آینده در سبک زندگی مهدوی، جلوه‌های تربیت نسل منتظر، ترویج فرهنگ ایثار در خانواده، توجه به علم و دانش در سبک زندگی مهدوی، توجه به صله ارحام در خانواده مهدوی، ترویج ازدواج آسان و توجه به فرزندآوری و ازدیاد آن در خانواده مهدوی، ترویج معنویت، انس با نماز و قرآن در خانواده مهدوی، ترویج عفت، پاکدامنی و غیرت دینی در زندگی مهدوی، توجه به بهداشت و سلامت جسمی و روانی در سبک زندگی مهدوی و توجه به اقتصاد اسلامی و کسب روزی حلال در خانواده مهدوی از جمله موضوعات این جشنواره است.

وی از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ۱۰ اسفندماه خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.festival.mahdaviat.ir در جشنواره ثبت نام کنند.

استان کرمان , مهدویت ,

انتهای پیام/۵۱۱/ش




مهلت ارسال آثار به جشنواره سبک زندگی مهدوی در کرمان تمدید شد

منبع: تسنــیم
? مهلت ارسال آثار به جشنواره سبک زندگی مهدوی در کرمان تمدید شد