مقبره شهید سلیمانی منشا برکات زیادی برای استان کرمان است

کرمان- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: مقبره شهید سلیمانی منشا برکات زیادی در استان کرمان و رونق گردشگری یکی از اثرات آن است. به گزارش نذیر کرمان، سعید شاهرخی در نشست ستاد پشتیبانی سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با مدیران و فعالان صنعت گردشگری کرمان اظهار کرد: از ۱۲ […]

کرمان- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: مقبره شهید سلیمانی منشا برکات زیادی در استان کرمان و رونق گردشگری یکی از اثرات آن است.

به گزارش نذیر کرمان، سعید شاهرخی در نشست ستاد پشتیبانی سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با مدیران و فعالان صنعت گردشگری کرمان اظهار کرد: از ۱۲ تا ۱۸ دی ماه بخش‌های مختلف حوزه گردشگری در خدمت ستاد سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است

وی مقبره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را منشأ برکات و نعمات زیادی برای استان کرمان دانست و افزود: رونق گردشگری یکی از اثرات بسیار مثبت مرقد سردار سلیمانی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان تاکید کرد: باید از این رویداد جهت ارتقا خدمات گردشگری و رونق صنعت گردشگری استفاده کرد.

شاهرخی یادآوری کرد: در دهه مقاومت در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۶۴ هزار نفر به استان کرمان سفر کرده‌اند.

وی بیان کرد: بخش عظیمی از زائران مرقد شهید سلیمانی مهمان مردم کرمان خواهند بود.

شاهرخی سپس به حضور ۵۰۰ راهنمای گردشگری در کرمان اشاره کرد و گفت: راهنمایان گردشگری در هفته مقاومت آمادگی لازم برای راهنمایی زائران را دارند.

وی افزود: دفاتر خدمات مسافری برای استقبال از زائران در سطح استان کرمان از آمادگی لازم برخوردار هستند.

شاهرخی تصریح کرد: انجمن هتلداران به عنوان یکی از اعضای تیم اسکان سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، پیش‌بینی‌های لازم را به عمل آورده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان بیان کرد: با توجه به حضور زائران شهید سلیمانی، در تلاش هستیم در این ایام با افزایش زمان بازدید موزه‌ها، زمینه حضور زائران در موزه‌ها را فراهم آوریم.

شاهرخی در پایان گفت: همچنین قصد داریم در این ایام با برپایی بازارچه‌های صنایع دستی به معرفی و عرضه صنایع دستی استان بپردازیم.

کد خبر ۵۹۷۶۷۲۱




مقبره شهید سلیمانی منشا برکات زیادی برای استان کرمان است

منبع: مــهر
? مقبره شهید سلیمانی منشا برکات زیادی برای استان کرمان است