مقامات قضائی استان کرمان با خانواده سردار شهیدحسین پورجعفری دیدار کردند

نذیر کرمان/کرمان جمعی از مقامات قضایی استان کرمان با حضور در منزل سردار شهید حسین پورجعفری با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند. به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایش، مهدی بخشی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان؛ دادخداسالاری، معاون قضایی دادگستری استان؛ حجت الاسلام […]

نذیر کرمان/کرمان جمعی از مقامات قضایی استان کرمان با حضور در منزل سردار شهید حسین پورجعفری با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند.

به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایش، مهدی بخشی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان؛ دادخداسالاری، معاون قضایی دادگستری استان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدامیرابراهیمی، معاون توسعه حل اختلاف استان به همراه جمعی از قضات و حقوقدانان سازمان بسیج حقوقدانان استان با حضور در منزل شهید حسین پورجعفری با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش نذیر کرمان، در این دیدار همسر سردار شهید حسین پورجعفری ضمن عرض تسلیت به خانواده های معزز شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به بیان خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت.

گفتنی است در پایان این دیدار تمثال این شهید والامقام به همسر شهید حسین پورجعفری اعطاء شد.

شایان ذکر است شهید پورجعفری دوست، همراه و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ در فرودگاه بغداد به وسیله دولت مردان جنایت کار آمریکا به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام




مقامات قضائی استان کرمان با خانواده سردار شهیدحسین پورجعفری دیدار کردند

منبع: ایـسنا
? مقامات قضائی استان کرمان با خانواده سردار شهیدحسین پورجعفری دیدار کردند