معاندان مرگ «مهسا امینی» را بازیچه اغراض سیاسی خود کردند/ فراجا، حافظ امنیت

فت فتو/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: معاندان و سرسپردگانی که صدای دشمن شده اند، مرگ مهسا امینی را بازیچه اغراض سیاسی خود کرده اند. احمدعلی مقدم، در گفت و گو با خبرنگار فت فتو، با تبریک فرا رسیدن هفته بزرگداشت فراجا(۱۳ تا ۱۹ مهرماه)، گفت: تشکیل نیروی انتظامی از دستاوردهای بسیار ارزنده […]

فت فتو/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: معاندان و سرسپردگانی که صدای دشمن شده اند، مرگ مهسا امینی را بازیچه اغراض سیاسی خود کرده اند.

احمدعلی مقدم، در گفت و گو با خبرنگار فت فتو، با تبریک فرا رسیدن هفته بزرگداشت فراجا(۱۳ تا ۱۹ مهرماه)، گفت: تشکیل نیروی انتظامی از دستاوردهای بسیار ارزنده نظام جمهوری اسلامی است به طوریکه نیروهای وظیفه شناس انتظامی در طول سال و به صورت شبانه روزی در حال خدمت به مردم و تامین امنیت این مرز و بوم هستند لذا هفته نیروی انتظامی بهانه ای برای تشکر از خدمات این جهادگران انقلابی در تامین امنیت جامعه است.

وی بیان کرد: جامعه ای که امنیت در آن نباشد مردم احساس آرامش روحی و روانی و تمرکز برای کار و پیشرفت ندارند لذا به لطف خدمات خستگی ناپذیر نیروهای انتظامی که در هر برهه ای از زمان و مکان و حتی تعطیلات، ایام تفریح و … در حال انجام وظیفه هستند، ما بدون هیچ دغدغه ای مشغول زندگی، کار و تفریحمان هستیم بنابراین امنیت؛ بزرگترین برکت و دستاورد جمهوری اسلامی ایران است که نیروی انتظامی تامین کننده امنیت ملی و اطمینان خاطر عمومی است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با تقدیر از همه دلاورمردان نیروی انتظامی و حافظان امنیت عمومی، افزود: به واسطه تلاش های بی وقفه نیروهای جان برکف انتظامی و همکاری با سایر نیروهای مسلح، ایران یکی از امن ترین کشورهای منطقه و جهان است که به لطف الهی در طول حدود نیم قرن عمر انقلاب اسلامی، همه فتنه های دشمنان داخلی و خارجی با بصیرت مردم و هوشیاری نیروهای مسلح نقش بر آب شده اند.

مقدم با قدردانی از خدمات نیروی انتظامی در ایام اربعین، مطرح کرد: نیروی انتظامی برای انجام وظیفه بیشتر از سایر نیروهای نظامی کشور با مردم ارتباط دارد چنانچه در ایام محرم و صفر شاهد تلاش های جهادی این خادمان ملت بودیم.

این فعال سیاسی اذعان کرد: جلب اعتماد عمومی و اجتماعی، یکی از مهم ترین و بزرگترین رسالت های نیروی انتظامی است که نیاز است این نیروهای مخلص خود را به تقوا، خوش برخوردی و مردم داری بیش از پیش آراسته کنند چنانچه نیروی انتظامی نمونه بارز غیرت، ایثار، شرافت، تعصب، ایمان، خدمت رسانی و مسئولیت‌شناسی است.

وی تاکید کرد: این روزها وظیفه نیروی خدوم انتظامی بسیار بیشتر شده است و با وجود اخلالگران و تجزیه طلبانی که مردم را تحریک به اغتشاش و تخریب اموال عمومی می کنند، باید شبانه روز حافظ امنیت مردم و کشور باشند به طوریکه خیلی خوب توانسته اند با معاندان و سرسپردگانی که صدای دشمن شده اند و مرگ مهسا امینی را بازیچه اغراض سیاسی خود کرده اند، برخورد کنند لذا نیروی انتظامی یکی از مهم ترین مدافعان امنیت، سلامت روحی و منافع و اموال مردم است که با برهم زنندگان نظم و امنیت، قاطعانه برخورد می کنند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: عزت، استقلال و اقتدار کنونی ایران اسلامی که به برکت خون شهیدان مدافع امنیت و سایر شهدا به دست آمده، با آشوب و خیال خام برخی فرصت طلبان خودفروخته، از بین نمی رود چراکه نیروهای انتظامی بر خود واجب می‌دانند که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند تا مبادا آسیبی به امنیت و آرامش ملی و در نتیجه اقتدار ملی نرسد.

انتهای پیام




معاندان مرگ «مهسا امینی» را بازیچه اغراض سیاسی خود کردند/ فراجا، حافظ امنیت

منبع: ایـسنا
? معاندان مرگ «مهسا امینی» را بازیچه اغراض سیاسی خود کردند/ فراجا، حافظ امنیت