معابر سرآسیاب آسفالت می شوند

معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان گفت: امسال آسفالت معابر سرآسیاب در منطقه چهار شهر کرمان در اولویت است.  مهدی نیکویی، گفت: آسفالت قسمتی از معابر «شهرک شهید همت» (صنعتی)، شهرک «حجتیه» و بلوار «امام حسن (ع)» نیز در دستور کار قرار دارد. معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان با تأکید بر اینکه […]

معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان گفت: امسال آسفالت معابر سرآسیاب در منطقه چهار شهر کرمان در اولویت است.

 مهدی نیکویی، گفت: آسفالت قسمتی از معابر «شهرک شهید همت» (صنعتی)، شهرک «حجتیه» و بلوار «امام حسن (ع)» نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان با تأکید بر اینکه جابه‌جایی مدیران شهری موجب تکاپوی بیشتر و انتقال تجربه می‌شود و انتخاب جدید معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی در منطقه چهار، در همین راستاست، گفت: منطقه چهار شهر کرمان شرایط خاصی دارد و با توجه به رویکرد جدید این دوره از مدیریت شهری مبنی بر توجه به مناطق محروم، منطقه چهار کرمان مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

نیکویی می گوید: در این منطقه عموما اقشار کم‌برخوردار شهر ساکن هستند و معمولاً درخواست‌هایی دارند که نیازمند پیگیری است.

او با بیان اینکه منطقه چهار شهر کرمان معضلات خاص خود را دارد و از مناطق هدف بازآفرینی شهری شهر کرمان است، گفت: بخش زیادی از مناطق هدف بازآفرینی شهری کرمان، در منطقه چهار قرار دارد.

معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان می گوید: در این راستا طی دوسال گذشته کار‌های بسیار خوبی انجام شد و از ابتدای امسال نیز حدود ۵۰ هزار مترمربع از معابر شهرک «شهید همت» آسفالت شد.

نیکویی از برنامه‌ریزی برای آسفالت تعدادی از معابر مناطق هدف طی امسال خبر داد و گفت: آسفالت قسمتی از معابر شهرک «شهید همت» شهرک «حجتیه»، بلوار «امام حسن (ع)» و «سرآسیاب» در دستور کار است.

او آسفالت معابر منطقه «سرآسیاب» شهر کرمان را در اولویت دانست و گفت: قصد داریم در سال‌جاری حدود ۵۰ هزار مترمربع از معابر این منطقه را آسفالت کنیم.

معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان با اشاره به اینکه پیش از این به‌دلیل تعلل و وجود مشکلاتی در اجرای سیستم فاضلاب شهری، آسفالت منطقه «سرآسیاب» با موانعی مواجه بود، می گوید: با رایزنی‌های مکرر با دست‌اندرکاران آب‌وفاضلاب شهری، مقرر شد اجرای فاضلاب در «سرآسیاب» کرمان سرعت بگیرد.

فت فتو کرمان کرمان




معابر سرآسیاب آسفالت می شوند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? معابر سرآسیاب آسفالت می شوند