شمارش معکوس آغاز همایش بین‌المللی کرمان آیدکس

تنها سه ساعت تا آغاز دومین رویداد بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس» زمان باقی‌مانده است. به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»همایش سرمایه‌گذاری و توسعه به‌نام «کرمان آیدکس» از ساعت ۱۵ عصر امروز در دانشگاه تحصیلات تکمیلی هایتک ماهان کرمان افتتاح می‌شود. میهمانان از روز گذشته یکی پس‌از دیگری درحال وارد […]



تنها سه ساعت تا آغاز دومین رویداد بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس» زمان باقی‌مانده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»همایش سرمایه‌گذاری و توسعه به‌نام «کرمان آیدکس» از ساعت ۱۵ عصر امروز در دانشگاه تحصیلات تکمیلی هایتک ماهان کرمان افتتاح می‌شود.

میهمانان از روز گذشته یکی پس‌از دیگری درحال وارد شدن به استان هستند که سفیر کره‌جنوبی اولین میهمان بود.

آنچه مشخص است، در این همایش از ۱۸۰ شرکت سرمایه‌گذاری برای حضور در این همایش دعوت شده و بیش‌از ۱۵۰ فرصت سرمایه‌گذاری شامل پروژه‌های صنعت، معدن، گردشگری، بهداشت و درمان، دانش‌بنیان، امورزیربنایی و عمرانی براساس شاخص‌های مشخص تعریف شده است.

 سفرا و برخی میهمانان خارجی و مسئولان ملی شامل چهار وزیر و رؤسای سازمان‌های مختلف در این همایش نیز حاضر خواهند بود و وزیر اقتصاد یکی از آنان است و قرار شده تا  در کمیته محتوایی همایش ۲۰ پنل تخصصی برگزار شود.

طبق برنامه‌های اعلام شده به‌صورت هم‌زمان نشست‌های تخصصی در کنار نمایشگاه‌ دستاوردهای استان در بخش صنعت، معدن و … نیز برگزار می‌شود.

افتتاحیه کرمان آیدکس امروز  ۲۴ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ عصر آغاز می‌شود و به مدت ۷۲ ساعت ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است؛ دومین دوره همایش سرمایه‌گذاری و توسعه در تاریخ ۲۴ لغایت ۲۷ اردیبشهت‌ماه سال ۱۴۰۳ با محوریت استانداری و اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان کرمان در دانشگاه تحصیلات تکمیلی و فناوری پیشرفته (ماهان) برگزار می‌شود.

انتهای خبر/ طهماسبی 


شمارش معکوس آغاز همایش بین‌المللی کرمان آیدکس

منبع:آرمـان
? شمارش معکوس آغاز همایش بین‌المللی کرمان آیدکس