مطالبه اجتماعی برای استفاده از ظرفیت شرکت‌ها در حوزه سلامت کرمان

کرمان_ استاندار کرمان گفت: استفاده از ظرفیت شرکت‌های اقتصادی در حوزه سلامت باید به یک مطالبه اجتماعی تبدیل شود. به گزارش خبرنگارمهر، محمدمهدی فداکار، عصرچهارشنبه در جلسه مجمع سلامت استان کرمان با موضوع جوانی جمعیت و برنامه‌های ملی سلامت روان و شعار استانی تولید و عرضه نان کامل گفت: در مسئله جمعیت تنها بحث اقتصادی […]

کرمان_ استاندار کرمان گفت: استفاده از ظرفیت شرکت‌های اقتصادی در حوزه سلامت باید به یک مطالبه اجتماعی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگارمهر، محمدمهدی فداکار، عصرچهارشنبه در جلسه مجمع سلامت استان کرمان با موضوع جوانی جمعیت و برنامه‌های ملی سلامت روان و شعار استانی تولید و عرضه نان کامل گفت: در مسئله جمعیت تنها بحث اقتصادی مطرح نیست، چون خیلی از افراد با وجود شغل و درآمد، اما ازدواج نکرده‌اند.

وی افزود: تولید محتوای فرهنگی در بحث ازدواج و جوانی جمعیت مهمتر است و نکته مهمی برای پیش بردن فعالیت‌هاست، لذا به هر حوزه‌ای باید جداگانه پرداخته شود و در کنار مباحث اقتصادی، حوزه فرهنگی، اجتماعی و سلامت نیز باید با هم دیده شوند.

فداکار، در خصوص معادن و مواد قانونی ماده ۲۸ گفت: اگر ظرفیت قانونی در بودجه وجود داشته و نقض نشده باشد از آن ظرفیت استفاده می‌کنیم.

وی افزود: درآمدهای ناشی از حقوق معادن مشخص است، ۱۵ درصد درآمد معادن سهم حقوق دولتی است که وقتی در جدول بودجه قرار گیرد سهم استان به یک و نیم درصد می‌رسد، لذا عملاً چیزی دست استان‌ها را نمی‌گیرد.

فداکار، با تاکید بر اینکه موضوعات متناسب به وضعیت کارها مشخص و هر دستگاهی وظیفه خود را در بحث جمعیت انجام دهد، گفت: موضوعات متناسب‌سازی و وظایف دستگاه‌ها مشخص شود، تنظیم آنها خیلی از مشکلات را حل خواهد کرد و ضرورتی برای افزایش هزینه‌ها نیز نخواهد بود.

کد خبر ۶۰۵۴۷۱۴




مطالبه اجتماعی برای استفاده از ظرفیت شرکت‌ها در حوزه سلامت کرمان

منبع: مــهر
? مطالبه اجتماعی برای استفاده از ظرفیت شرکت‌ها در حوزه سلامت کرمان