مشارکت همیشگی مردم جنوب کرمان در انتخابات‌ها سرمایه است

امام جمعه کهنوج گفت: مشارکت‌ در انتخابات‌ها در این منطقه بالای ۹۵ درصد بوده و این سرمایه عظیم جنوب کرمان محسوب می‌شود.  به گزارش نذیر کرمان از کهنوج، حجت‌الاسلام احمد نجنو پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی انقلابی حسینی و زینبی است و هرچه داریم از مردم و […]


امام جمعه کهنوج گفت: مشارکت‌ در انتخابات‌ها در این منطقه بالای ۹۵ درصد بوده و این سرمایه عظیم جنوب کرمان محسوب می‌شود.

 به گزارش نذیر کرمان از کهنوج، حجت‌الاسلام احمد نجنو پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی انقلابی حسینی و زینبی است و هرچه داریم از مردم و برکت حضور آنهاست و مدیران اجرایی در جهت خدمت به مردم باید بیشتر تلاش کنند.

 امام جمعه کهنوج با اشاره به ولایت‌مداری و حضور همیشگی مردم کهنوج در انتخابات‌های گذشته گفت: مشارکت‌ها در این منطقه بالای ۹۵ درصد بوده و این سرمایه عظیم جنوب کرمان محسوب می‌شود.

وی افزود: جهاد تبیین فقط با حرف نیست و مسؤولان با خدمتگزاری به مردم آنها را برای حضور در صحنه‌های مختلف دلگرم کنند.

 نجنو با بیان اینکه مردم منطقه روی گنج نشسته‌اند و طعم تلخ فقر را می‌چشند و این زیبنده مردم جنوب کرمان با این همه ظرفیت نیست، افزود: اکنون و در فصل سرد سال هم با مشکل آب مواجه هستیم و این مساله جدی شهرستان است.

فرماندار کهنوج نیز در این جلسه با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خواستار مشارکت حداکثری همه آحاد مردم در انتخابات شد و افزود : فصل‌الخطاب همه ما نظرات مقام معظم رهبری هستند و حضرت آقا تاکید بر مشارکت بالا را در انتخابات دارند.

 علی شعبانی افزود: مقام معظم رهبری در این انتخابات چهار راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را مد نظر قراردادند و همه ما باید در انتخابات در در راستای این چهار راهبرد حرکت کنیم.

 نماینده عالی دولت در شهرستان کهنوج ضمن ابلاغ دستورالعمل‌های ستاد دهه مبارک فجر گفت: دستورالعمل‌های ستاد دهه مبارک فجر باید برای دستگاه‌های اجرایی ابلاغ و کمیته‌های دهه فجر برنامه‌های خود را به دبیرخانه ستاد ارائه کنند.

 فرماندار کهنوج با اشاره به پتانسیل‌های شهرستان کهنوج تصریح کرد: این شهرستان سرشار از منابع معدنی است اما چندین معدن این منطقه از جمله کرومیت، سیلیس و مس تعطیل هستند.

شعبانی افزود: ۱۳ هزار علمک نصب شده اما لوله‌کشی منازل برای مردم کم‌برخوردار به دلیل هزینه‌ها مشکل است.

 وی ادامه داد: درآمد مردم منطقه بیشتر از طریق کشاورزی و دامداری است و درآمدهای این بخش‌ها هم امسال هم خوب نبوده است.

شعبانی با اشاره به مشکلات حاد حوزه آب شهرستان کهنوج اضافه کرد: حفر ۱۷ حلقه چاه شروع شده بود که از این تعداد، ۱۱ چاه حفر شده اما در نصب تجهیزات و خط انتقال آب مشکل داریم و شرکت آب و فاضلاب همکاری نمی‌کند.

وی به اقدامات عمرانی در شهرستان کهنوج هم اشاره کرد و افزود: ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی کهنوج به سقف رسیده است و دانشکده پرستاری و ساختمان آزمایشگاه و اورژانس جدید در دهه فجر افتتاح می‌شود.

 فرماندار کهنوج اضافه کرد: روکش تمام راه‌های روستایی این شهرستان انجام شده است.

 فرماندار کهنوج از پرداخت بیش از ۸۶۰ فقره تسهیلات مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان خبر داد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های عمرانی و خوب شهردار کهنوج، گفت: نسبت به تغییر مبلمان شهری که حق مردم کهنوج است تلاش و همت بیشتری شود.

برجی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کهنوج نیز در این جلسه با تأکید بر خدمت‌رسانی جهادی و امیدآفرینی در جامعه، از راه‌اندازی حوزه بسیج خواهران بخش چاه‌مرید در دهه مبارک فجر خبر داد.

پایان پیام/۸۰۰۶۷/ب





مشارکت همیشگی مردم جنوب کرمان در انتخابات‌ها سرمایه است

منبع: فــارس
? مشارکت همیشگی مردم جنوب کرمان در انتخابات‌ها سرمایه است