مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، راه حل مشکلات کنونی است

نذیر کرمان/کرمان امام جمعه بم با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح راه حل مشکلات کنونی جامعه است، گفت: تحلیل‌ها نشان می‌دهد منفعت مشارکت برای مردم خیلی بیشتر از عدم مشارکت است. حجت‌الاسلام قاسم دانشی در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: انتخابات یک […]

نذیر کرمان/کرمان امام جمعه بم با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح راه حل مشکلات کنونی جامعه است، گفت: تحلیل‌ها نشان می‌دهد منفعت مشارکت برای مردم خیلی بیشتر از عدم مشارکت است.

حجت‌الاسلام قاسم دانشی در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: انتخابات یک وظیفه ملی، عقلی و شرعی و فرصتی مناسب است که باید به مظهر قدرت ملی تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه این انتخابات تقویتی، راهبردی و تحرک بخش است، افزود: هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بسیار مهم است و می‌طلبد همه مردم در انجام وظیفه‌ای که برعهده دارند، شرکت کنند .

دانشی به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری نسبت به اهمیت انتخابات تأکیدات ارزشمند فراوانی دارند و شرکت گسترده و حداکثری مردم در انتخابات بستر را برای بهتر شدن سرنوشت جمعی فراهم می‌کند که باید عوامل مشارکت در انتخابات تقویت شود و از کارهایی که روی مشارکت تأثیر منفی می‌گذارد، اجتناب شود.

امام جمعه بم بیان کرد: مشارکت مردم در این انتخابات بایستی حداکثر با رقابت سالم و انتخاب درست باشد و انتخابات با امنیت برگزار شود.

وی ادامه داد: برای تشکیل مجلسی انقلابی و تأثیرگذار در کشور باید با نگاهی امیدوارانه در انتخابات شرکت کنیم تا بتوانیم در تصمیم‌سازی‌های کشور اثرگذاری داشته باشیم و مشارکت حداکثری وظیفه همگانی است.

دانشی اظهار کرد: از منتخبان مردم نیز انتظار است کاری که قانون بر عهده آنها گذاشته، به نحو احسن انجام داده، مسئولیت‌پذیر باشند و یکسری مسئولیت‌ها درحوزه انتخابیه دارند که در زمینه‌های مختلف باید پیگیری کنند .

امام جمعه بم صداقت در گفتار، عمل به تعهد و وعده‌ها، امانت‌داری و … را از دیگر ویژگی‌های نماینده مجلس است.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح راه حل مشکلات کنونی جامعه است، تصریح کرد: ما در برابر خون شهدا و در برابر ولایت فقیه مسئولیت داریم و طبیعتاً هر کسی که دل در گرو کشور خودش دارد اگر هم دل در گرو انقلاب اسلامی نداشته باشد، اهمیت انتخابات برایش مشخص است و در انتخابات پیشگام خواهد بود.

دانشی با بیان اینکه گله‌مندی‌ها و مطالبات مردم در رابطه با مسائل و مشکلات اقتصادی به‌جاست، گفت: بدون شک رای دادن منافع بیشتری برای کشور و مردم دارد و تحلیل‌ها نشان می‌دهد منفعت مشارکت برای مردم خیلی بیشتر از عدم مشارکت است.

وی افزود: در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دیدیم که بسیاری از جوانان در این عرصه اقتدار خود را به دنیا نشان دادند و در انتخابات پیش رو نیز نقش آفرین خواهند بود.

امام جمعه بم بیان کرد: انتخابات جلوه‌ای متفاوت از دموکراسی دینی در کشور ماست که به رغم ترفندهای مختلف دشمنان در چهار دهه گذشته، نه تنها کمترین خدشه‌ای به اصل آن وارد نشده بلکه هر دوره بیش از قبل رونق و شکوه داشته است.

دانشی افزود: در کنار تمام جلوه‌های زیبای انتخابات در ایران، حضور رأی اولی‌ها در هر دوره نقطه بارزی است که چشم دشمنان را به کشورمان دوخته است.

وی بیان کرد: حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات ۱۱ اسفند توطئه دشمنان را خنثی و زمینه صیانت از اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌آورد.

انتهای پیام




مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، راه حل مشکلات کنونی است

منبع: ایـسنا
? مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، راه حل مشکلات کنونی است