مسائل سیاسی در انتخاب شهردار کرمان مدنظر نیست/ احتمال معرفی شهردار در هفته آینده

فت فتو/کرمان عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت: اکنون در حال بررسی شش گزینه نهایی هستیم که احتمالا هفته آینده شهردار کلانشهر کرمان را معرفی خواهیم کرد. “فتح الله مویدی” در گفت‌وگو با فت فتو درباره انتخاب شهردار کرمان اظهار کرد: تعدادی از افراد کاندیدای شهرداری شدند که برخی از آنها انصراف دادند و تعدادی […]

فت فتو/کرمان عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت: اکنون در حال بررسی شش گزینه نهایی هستیم که احتمالا هفته آینده شهردار کلانشهر کرمان را معرفی خواهیم کرد.

“فتح الله مویدی” در گفت‌وگو با فت فتو درباره انتخاب شهردار کرمان اظهار کرد: تعدادی از افراد کاندیدای شهرداری شدند که برخی از آنها انصراف دادند و تعدادی واجد شرایط نبودند.

وی با بیان اینکه طبق قانون شهردار باید حداقل دو سال سابقه مدیریت میدانی داشته باشد، افزود: بسیاری از افرادی که برای شهرداری کرمان ثبت نام کرده بودند، این شرط را نداشتند.

عضو شورای اسلامی شهر کرمان ادامه داد: اکنون در حال بررسی شش گزینه نهایی هستیم که احتمالا هفته آینده شهردار کلانشهر کرمان را معرفی خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: تا این لحظه نگاه سیاسی در انتخاب شهردار نداریم و گزینه های هر دو جناح را بررسی کرده ایم.

مویدی با تاکید برآنکه منافع مردم را بر منافع حزب و جناح خود ترجیح می دهم، تصریح کرد: حدود ۲۰ سالی که در شورای شهر کار کرده ام همواره مدافع حقوق مردم بوده ام.

وی اظهار کرد: در انتخاب شهردار مسائل سیاسی را مدنظر قرار نمی دهیم و فرد توانمندی که بتواند مشکلات شهر را با کمک شورای شهر حل کند، انتخاب خواهیم کرد.

عضو شورای شهر کرمان در پاسخ به اینکه با توجه به سابقه شما در شورای شهر، تفاوت این شورا با شوراهای دیگر چیست؟ بیان کرد: اعضای شورای ششم شهر کرمان افراد انقلابی، جهادی، تحول گرا و توانمند هستند و تا کنون در انتخاب شهردار مسائل سیاسی را دخیل نکرده اند.

وی با بیان این مطلب که هنوز اظهار نظر درباره عملکرد این شورا زود است، عنوان کرد: امیدوارم که شهرداری انتخاب کنیم که مشکلات مردم در زمینه خدمات شهری را حل و رضایتمندی شهروندان را بیشتر جلب کند.

انتهای پیام




مسائل سیاسی در انتخاب شهردار کرمان مدنظر نیست/ احتمال معرفی شهردار در هفته آینده

منبع:ایـسنا
? مسائل سیاسی در انتخاب شهردار کرمان مدنظر نیست/ احتمال معرفی شهردار در هفته آینده