مسئولیت و پست‌های ما حاصل خون شهداست

نذیر کرمان/کرمان صبح امروز دوم شهریورماه به مناسبت آغاز هفته دولت، فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بم با حضور در گلزار شهدای این شهر ضمن غبارروبی قبور مطهر شهداء، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق کردند. حجت‌الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان […]

نذیر کرمان/کرمان صبح امروز دوم شهریورماه به مناسبت آغاز هفته دولت، فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بم با حضور در گلزار شهدای این شهر ضمن غبارروبی قبور مطهر شهداء، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق کردند.

حجت‌الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: باید تلاش کنیم آنچه وظیفه‌مان است به خوبی  انجام بدهیم و همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

وی حضور در مسجد را بسیار مهم دانست و افزود: همانطور که رسول اکرم(صلیه هالله علیه و آله) فرمودند: مساجد، بازاری از بازارهای آخرت است، پذیرایی آن مغفرت و هدیه آن بهشت است.

دانشی گفت: مسئولیت‌های ما حاصل خون شهداست پس باید قدر این مسئولیت را بدانیم و سعی کنیم کار مردم را به خوبی انجام بدهیم و چنانچه کاری از ما بر نمی‌آید، با زبان خوش برخورد کنیم.

امام جمعه بم بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده و همچنین جان‌فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، حرکت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: در این میان، ایام شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب نامگذاری شد و علت نامگذاری این بود که دولت شهید رجایی، نخستین دولت و مکتبی بود که در آن دوره بحرانی، بیش‌ترین حد تلاش و کوشش را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب از خود نشان داد، تا آنجا که جان خویش را بر سر آن نهاد.

انتهای پیام




مسئولیت و پست‌های ما حاصل خون شهداست

منبع: ایـسنا
? مسئولیت و پست‌های ما حاصل خون شهداست