مرکز مشاوره خانواده مهر شهرستان زرند افتتاح شد

با حضور سرهنگ ستایش نیا معاونت اجتماعی سپاه ثارالله استان سرهنگ امیری فرمانده سپاه زرند و تنی چند از مسئولین ومقامات شهرستان بسیجیان و خانواده های شاهد و ایثارگر مرکز مشاوره مهر خانواده زرند افتتاح گردید . به گزارش فت فتواز کرمان : همزمان با سومین روز ازهفته بزرگداشت هفته بسیج طی مراسمی با حضور […]

با حضور سرهنگ ستایش نیا معاونت اجتماعی سپاه ثارالله استان سرهنگ امیری فرمانده سپاه زرند و تنی چند از مسئولین ومقامات شهرستان بسیجیان و خانواده های شاهد و ایثارگر مرکز مشاوره مهر خانواده زرند افتتاح گردید .

به گزارش فت فتواز کرمان : همزمان با سومین روز ازهفته بزرگداشت هفته بسیج طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه ، رئیس دادگستری ، دادستان ، ستایش نیا معاونت اجتماعی سپاه ثارالله استان و تنی چند از مسئولین اجرائی و جمع کثیری ازبسیجیان و خانواده های شاهد و ایثارگر مرکز مشاوره خانواده مهرشهرستان زرند افتتاح گردید .

در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه ناحیه زرند ضمن عرض خیر مقدم وتبریک هفته پربرکت بسیج افتتاح این مرکز مشاوره را اقدامی بسیار مناسب برشمرد و با بیان اینکه سپاه برای راه‌اندازی این مرکز همه ظرفیت‌های خود از جمله اماکن، تجهیزات و زیرساخت‌ها را پای کار آورد، بیان داشت: این مجموعه آماده ارائه خدمات روانشناسی در زمینه‌های مختلف از جمله زناشویی، فرزند پروری، اعتیاد و حقوقی به آحاد مردم و بسیجیان در سطح شهر زرند است.

فرمانده سپاه زرند با اشاره به اینکه نیروی انسانی متخصص این مجموعه با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج اقشار تأمین می‌شود، بیان داشت: امید است با استفاده از ظرفیت همه متخصصین شهر و همکاری مسئولین استانی، بتوانیم با توسعه این مجموعه و بروز کردن امکانات و تجهیزات، آن را به مرکزی منحصربه‌فرد و تأثیرگذار در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی، نه‌تنها در سطح شهرزرند بلکه در استان کرمان تبدیل کنیم.

در ادامه سرهنگ ستایش نیا معاونت اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان طی سخنانی اظهار داشت : با توجه به معضلات اجتماعی، افزایش آمار طلاق، کاهش ازدواج و مشکلات اقتصادی که گریبان‌گیر تمامی خانواده‌ها است، تسریع درراه اندازی مرکز مشاوره جهت ارائه خدمت به جامعه ضروری بنظر می رسید و امیدواریم این مرکز به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کند.

 وی افزود: افتتاح این مراکز می‌تواند در توسعه ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار بسیار تاثیرگذار باشد بر همین اساس مراکز خدمات مشاوره ازدواج و خانواده زیر نظر بسیج  با هزینه‌های بسیار پایین فعالیت می‌کنند.

معاونت اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در آموزه هاى حيات بخش اسلام به موضوع مشاوره و هم فكرى اهميت ويژه اى داده شده اظهار داشت : بهره گیری از فقه دینی و اسلامی می تواند کمک اساسی به علم روان شناسی نماید و اصولا انسانهایی كه كارهاى مهم خود را با مشورت و صلاح انديشى يكديگر انجام مى دهند و صاحب نظران آنها به مشورت مى نشينند، كمتر گرفتار لغزش مى شوند و بيشتر كارهاى آنان قرين موفقيت، سلامتی وبالندگى بوده است.

سرهنگ ستایش نیا در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: عوامل زیادی در سلامت خانواده نقش دارد و لازم است در راستای رفع آسیب هایی که باعث از بین رفتن سلامت خانواده می شود برنامه ریزی نموده و مشاوره هایی قبل ،حین وبعد از ازدواج را در تحکیم بنیاد خانواده انجام گیرد و جوانان را از  مضرات طلاق که یکی ازمنشا آسیب های اجتماعی می باشد آگاه نمود.

خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی




مرکز مشاوره خانواده مهر شهرستان زرند افتتاح شد

منبع: خــبرگزاری بســیج
? مرکز مشاوره خانواده مهر شهرستان زرند افتتاح شد