مرغ‌های مازاد خریداری نشد

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور با اشاره به آخرین وضعیت بازار مرغ،گفت:«در مقطعی درخواست کردیم که مردم مرغ خریداری و ذخیره کنند تا به وزارت جهادکشاورزی فرصتی داده شود به وسیلۀ شرکت پشتیبانی امور دام،مرغ مازاد را از بازار جمع‌ کند که البته تاکنون این اتفاق نیفتاده و مرغداران به دلیل […]

فردایکرمان – گروه اقتصاد: مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور با اشاره به آخرین وضعیت بازار مرغ،گفت:«در مقطعی درخواست کردیم که مردم مرغ خریداری و ذخیره کنند تا به وزارت جهادکشاورزی فرصتی داده شود به وسیلۀ شرکت پشتیبانی امور دام،مرغ مازاد را از بازار جمع‌ کند که البته تاکنون این اتفاق نیفتاده و مرغداران به دلیل مازاد مرغ و عدم جمع‌آوری آن‌ها دچار ضرر و زیان شده‌اند».

حبیب اسدالله‌نژاد با اشاره به اینکه قیمت تمام‌شدۀ هر کیلو مرغ زنده بین ۳۶ تا ۳۹ هزار تومان است،اظهار کرد:«مرغداران در ازای فروش هر کیلو مرغ ۶۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان در ضرر هستند».

به گزارش فردایکرمان به نقل از ایسنا،وی چهارم دی‌ماه اضافه کرد:«مشکلی در تامین نهاده وجود ندارد،ولی هنوز برخی مرغداران نهاده‌هایی که تا ۲۱ اردیبهشت سال جاری طلبکار بودند را دریافت نکرده‌اند. امیدواریم دولت به تعهدات خود عمل کند».

اسدالله‌نژاد در پایان با اشاره به کاهش قیمت جوجه یکروزه گفت:«حدود یکماه است که قیمت جوجه یکروزه کاهش یافته و به کمتر از ۱۰ هزار تومان رسیده است». /پ




مرغ‌های مازاد خریداری نشد

منبع:خبر کرمان
?

مرغ‌های مازاد خریداری نشد

:اخبار استان کرمان – اقتصادی