مردم به هیچ عنوان خانه و شغل در اختیار اتباع غیرمجاز قرار ندهند

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل اتباع و مهاجرین استانداری کرمان گفت: مردم به هیچ عنوان وسیله نقلیه، خانه‌های خود و یا شغلی در اختیار اتباع بیگانه غیرمجاز قرار ندهند که در صورت همکاری مردم، می‌توان سیاست‌های ساماندهی اتباع را بهتر اجرا کرد. روح الله خضری پور امروز هشتم آبان ماه در جلسه ساماندهی اتباع بیگانه در فرمانداری […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل اتباع و مهاجرین استانداری کرمان گفت: مردم به هیچ عنوان وسیله نقلیه، خانه‌های خود و یا شغلی در اختیار اتباع بیگانه غیرمجاز قرار ندهند که در صورت همکاری مردم، می‌توان سیاست‌های ساماندهی اتباع را بهتر اجرا کرد.

روح الله خضری پور امروز هشتم آبان ماه در جلسه ساماندهی اتباع بیگانه در فرمانداری رفسنجان، اظهار کرد: امسال موضوع اتباع بیگانه به صورت جدی‌تر پیگیری می‌شود.

وی افزود: اتباع بیگانه مجاز که دارای کارت اقامت هستند، باید ساماندهی شوند و آن دسته از اتباع که به صورت غیرمجاز در کشور حضور دارند، باید به کشور خودشان برگردند و در این خصوص تعارفی هم نداریم.

خضری پور بیان کرد: حضور اتباع بیگانه در شهرستان رفسنجان به خاطر فعالیت در کاشت و برداشت پسته،که بخشی از آنها غیرمجازند و باید تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: برخی مردم خانه و کار در اختیار اتباع بیگانه غیرمجاز قرار می‌دهند که باید آگاه‌سازی و اطلاع رسانی انجام شود تا مردم از در اختیار قراردادن وسیله نقلیه، خانه و شغل به اتباع بیگانه غیرمجاز پرهیز کنند.

مدیرکل اتباع استانداری کرمان تصریح کرد: در صورتی که مردم در این زمینه همکاری کنند بهتر می‌توان سیاست‌های ساماندهی این قشر را در پیش گرفت و رضایتمندی مردم را کسب کرد.
 
ثبت اطلاعات ۷۱ هزار اتباع بیگانه در سامانه سیب رفسنجان و دریافت خدمات درمانی
 
فرماندار رفسنجان نیز در این نشست اظهار کرد: ۷۱ هزار نفر از اتباع بیگانه در شهرستان در سامانه سیب ثبت نام کردند و از خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بهره‌مند هستند.

حسین رضایی افزود: این آمار نشان می‌دهد که ۲۰ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان را اتباع خارجی تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: اتباع از همه ظرفیت‌های شهرستان بهره‌مند هستند و در حوزه دریافت خدمات درمانی بار مالی مضاعفی بر دوش بهداشت و درمان شهرستان می‌گذارند.

هزینه ۸۲ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برای اتباع
 
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم در این جلسه اظهار کرد: از سال گذشته تا مرداد ماه امسال بیش از  ۳۰۰۰ نفر از اتباع بیگانه با مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستان‌های شهرستان از خدمات آنها استفاده کردند و هزینه‌ای که این قشر بر بهداشت تحمیل کرد بالغ بر ۸۲ میلیارد تومان است.

دکتر رضاعلی سلطانخواه بیان کرد: امیدواریم دولت در این مورد ورود کند و از سازمان‌های بین المللی کمک بگیرد.

انتهای پیام




مردم به هیچ عنوان خانه و شغل در اختیار اتباع غیرمجاز قرار ندهند

منبع: ایـسنا
? مردم به هیچ عنوان خانه و شغل در اختیار اتباع غیرمجاز قرار ندهند