مراسم آغاز به کار اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد

فت فتو/کرمان با حضور جمعی از دانش‌آموزان و مسئولان استان کرمان، مراسم آغاز به کار اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد. مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم بیان کرد: شهید سلیمانی در راه خدا، برای خدا و به عشق خدا زندگی کرد، زندگی پاکی داشت و پاک و […]

فت فتو/کرمان با حضور جمعی از دانش‌آموزان و مسئولان استان کرمان، مراسم آغاز به کار اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم بیان کرد: شهید سلیمانی در راه خدا، برای خدا و به عشق خدا زندگی کرد، زندگی پاکی داشت و پاک و مطهر هم از دنیا رفت.

رضا رضایی با ذکر خاطره ای از دوران جنگ تحمیلی گفت: بیشتر شهدا از اقشار متوسط و ضعیف جامعه بودند، شهدا با ندای الله اکبر و به عشق امام و رهبرشان در سخت ترین شرایط راهی جبهه ها شدند و برای وجب به وجب این خاک خون های زیادی ریخته شده دانش آموزان و معلمان زیادی جان خود را فدا کردند تا دشمن ناکام بماند.

وی خطاب به دانش آموزان افزود: اگر زندگی خود را تطهیر نکنیم، در برابر شهدا مسئولیم و فردای قیامت باید پاسخگو باشیم، آینده از آن شماست شما در آینده، مسئولان این کشور هستید و باید پایه های اعتقادی خود را از هم اکنون تقویت کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به بیان خاطره ای برای دانش آموزان پرداخت و گفت: در اردوی راهیان نور بودم که سه دانش آموز به من مراجعه کردند و گفتند ما تا به حال نه نماز می خواندیم و نه چادر داشتیم اما در کنار این شهدا احساس شرمندگی کردیم و تصمیم گرفتیم نماز بخوانیم و به حجابمان اهمیت بدهیم، که نمونه ای از اثرات تربیتی این اردوهاست.

وی اظهار کرد: باید عمر را قدر بدانیم به شهدا و امام شهدا و امام خامنه ای که سکاندار جامعه پرتلاطم امروز است افتخار کنیم، این مملکت به برکت خون شهدا و امام زمان (ع) پابرجا و مقتدر است.

شایان ذکر است مراسم آغاز به کار اردوهای راهیان نور دانش آموزی در محل گلزار شهدای کرمان با حضور جمعی از مسئولان و دانش آموزان برگزار شد و در روزهای ۷ و ۸ اسفند ۱۴۰۰ دانش آموزان در بستر فضای مجازی از محتواهای ارائه شده بهره مند می شوند.

انتهای پیام




مراسم آغاز به کار اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد

منبع: ایـسنا
? مراسم آغاز به کار اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد