مدیری که خود را نوکر مردم نمی‌داند لایق مدیریت نیست

فت فتو/کرمان رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان با اشاره به اینکه همه مدیرانی که به جایگاه مدیریت رسیده‌اند باید مدیون خون شهدا باشند و مردم داری را در اولویت قرار دهند، تاکید کرد: مدیری که روحیه کار جهادی ندارد و از پشت میز مردم را مدیریت کند و خود را نوکر مردم نمی‌داند لایق مدیریت نیست، […]

فت فتو/کرمان رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان با اشاره به اینکه همه مدیرانی که به جایگاه مدیریت رسیده‌اند باید مدیون خون شهدا باشند و مردم داری را در اولویت قرار دهند، تاکید کرد: مدیری که روحیه کار جهادی ندارد و از پشت میز مردم را مدیریت کند و خود را نوکر مردم نمی‌داند لایق مدیریت نیست، ما مدیون این مردم هستیم و باید بهترین خدمت را به آنها داشته باشیم.

رضا رنجبر کریمی صبح امروز در مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دیماه در رفسنجان در میدان ابراهیم این شهر که با حضور اقشار مردم و مسئولان برگزار شد اظهار کرد: مردم رفسنجان همواره پیشقدم در راه ولایت و بصیرت هستند و همواره در صحنه های مختلف انقلاب نقش آفرینی کرده‌اند که این امر بسیار روشن بوده و این مهم قابل تقدیر است.

وی با اشاره به فتنه سال ۸۸، افزود: در نهم دیماه سال ۸۸ مردم در دفاع از ولایت به صحنه آمدند، پس از آنکه فتنه‌گران فضای کشور را غبار آلود کردند مردم به جوش آمدند و با بصیرت بساط فتنه را برچیدند.

وی خاطر نشان کرد: در یوم الله نهم دی ۸۸ عده‌ای اخلال‌گر و فتنه‌گر فضا را غبارآلود کردند و دشمن زبانش دراز شد و به میدان آمد، دشمنی که مایوس و ضعیف شده بود جرات پیدا کرد و آن قضایا را در سال ۸۸ رقم زد و به مجلس امام حسین(ع) و به ساحت مرجعیت توهین شد و شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی جایش را به جانم فدای ایران داد.

رئیس دانشگاه ولی عصر رفسنجان تصریح کرد: نهم دی ماه یوم‌الله است و باید همیشه متذکر شویم که چه فضایی شکل گرفت و می‌توانست به کجا ختم شود اما با بصیرت و رهبری‌های امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فتنه خاموش شد.

رئیس دانشگاه ولی عصر رفسنجان با بیان اینکه تقوا سپر محکمی است که ما را از دام فتنه‌ها در امان نگه می‌دارد، تصریح کرد: همراهی با ولایت و فصل‌الختام قرار دادن فرمایش ایشان دیگر راه رهایی از فتنه است، همین نکته را خواص سال ۸۸ رعایت می‌کردند و همراه بودند فتنه شکل نمی‌گرفت اما برخی سکوت کردند و برخی ایستادند و به فرمایش رهبری پشت کردند.

وی شکل‌گیری جریان تحریف پس از هر اتفاق مهم در کشور را یادآور شد و گفت: اگر تحریف مسلط شود حق جای خود را به باطل می‌دهد، بزرگان، نخبگان و اساتید با تبیین دقیق و به موقع به ویژه امروز جلوی تحریف را بگیرند.

رنجبر کریمی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان اظهار کرد: کسانی که به برکت خون شهدا در مدیریت‌های مختلف سکان‌دار هستند باید بدانند ما مردم صبور و وفاداری داریم که عزیزترین هستی خود را در راه انقلاب دادند. مدیری که روحیه کار جهادی ندارد و از پشت میز مردم را مدیریت کند و  خود را نوکر مردم نمی‌داند لایق مدیریت نیست، ما مدیون این مردم هستیم و باید بهترین خدمت را به آنها داشته باشیم.

وی همچنین با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی سنبل بصیرت در عصر ما است.

به گزارش فت فتو، در این مراسم بیانیه یوم‌الله نهم دیماه توسط حجت‌الاسلام حسنی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان قرائت شد.

انتهای پیام 




مدیری که خود را نوکر مردم نمی‌داند لایق مدیریت نیست

منبع: ایـسنا
? مدیری که خود را نوکر مردم نمی‌داند لایق مدیریت نیست