مدیران خود را با فرانس بیانیه گام دوم تنظیم کنند/ لزوم جوان‌گرایی در مدیریت فرهنگی

نذیر کرمان/کرمان قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه ما معتقدیم بیانیه گام دوم انقلاب نقطه عطفی در مدیریت فرهنگی کشور است و انتظار می‌رود همه مدیران خود را با فرکانس این بیانیه تنظیم کنند، گفت: جوان‌گرایی دستور مستقیم مقام معظم رهبری است و باید جوان‌سازی در مدیریت فرهنگی و تبلیغی را تسهیل […]

نذیر کرمان/کرمان قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه ما معتقدیم بیانیه گام دوم انقلاب نقطه عطفی در مدیریت فرهنگی کشور است و انتظار می‌رود همه مدیران خود را با فرکانس این بیانیه تنظیم کنند، گفت: جوان‌گرایی دستور مستقیم مقام معظم رهبری است و باید جوان‌سازی در مدیریت فرهنگی و تبلیغی را تسهیل کنیم.

حجت الاسلام روح الله حریزاوی امروز ۲۷ شهریورماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه تبیین، هدف نزول قرآن است، افزود: در روزگار کنونی به دلیل استفاده دشمنان دین و انسان از سلاح و جنگ ترکیبی و شناختی، جهاد تبیین یک وظیفه اختصاصی و فریضه قطعی و فوری به تعبیر رهبری؛ واجب عقلی و نقلی است که هیچ راه فراری از آن نیست.

وی افزود: امروز تبیین اسلام ناب مهم‌ترین وظیفه سازمان تبلیغات و رابطان و مرتبطان با این سازمان است و همه ما برای جهاد تبیین دور هم جمع شده‌ایم.

حریزاوی با تاکید بر اینکه بدون جهاد تبیین نمی‌شود از مرحله پیچیده جنگ کنونی عبور کرد، گفت: نزدیک به قله هستیم و سختی‌ها را پشت سر می‌گذاریم برای قله (تمدن اسلامی) که انقلاب برای آن به وجود آمد اما خیلی از ما در حال پیروزی، احساس شکست داریم.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: احساس عدم‌الفتح مربوط می‌شود به هزیمت در جنگ شناختی و تنها راهش جهاد تبیین است. اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند “ما نزدیک قله هستیم”، سخن حکیمانه است و این حکمت حرف ما نیست، دشمنان می‌گویند ایشان حکیمانه حرف می‌زنند و در جمهوری اسلامی امثال حاج قاسم بودند که با حکمتشان پیروزی‌های متعدد را پدید آوردند.

وی تصریح کرد: اگر جهاد تبیین انجام ندهیم، به وظیفه خود عمل نکرده‌ایم و نمی‌توانیم بگوییم تکلیف از عهده ما ساقط است.

حریزاوی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به وضعیت استان کرمان بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: حاج قاسم مکتبی را به جا گذاشت که در قبال این مکتب مکلف هستیم و ایشان کرمان را انتخاب کرد لذا کرمان تکلیف بیشتری دارد و ایران و جهان انتظار دارند ابعاد این مکتب را بیاموزند و ماموریت به عهده کرمانی‌هاست.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ماموریت و عزل و نصب‌ها اگر در راستای ماموریت حاج قاسم که به خوبی از عهده آن برآمد، جهت دهی بشود، می‌توان به مفید و اثربخش بودن آن امید داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: ما معتقدیم بیانیه گام دوم انقلاب نقطه عطفی در مدیریت فرهنگی کشور است و انتظار می‌رود همه مدیران خود را با فرکانس این بیانیه تنظیم کنند.

حریزاوی افزود: جوان‌گرایی دستور مستقیم مقام معظم رهبری است و باید جوان‌سازی در مدیریت فرهنگی و تبلیغی را تسهیل و کمک کنیم به ثمر برسد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی در کشور گفت: این نهاد فرادستگاه و فرادولت است و بازوی فرهنگی رهبری و شبکه امامت و ولایت در استان‌هاست.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به عملکرد حجت الاسلام حقانی مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد: ما به الگوی مدیریت شبانه‌روزی دست پیدا کردیم و این را افتخار سازمان و استان کرمان می‌دانیم که مدیرمان همواره در دسترس و مصمم به انجام ماموریت خود است و در چارچوب ساعت اداری و انگشت‌زنی نمی‌گنجد و امیدواریم همه این شیوه را عملی کنند.

وی اظهار کرد: امیدواریم در دوره جدید مدیریتی در تبلیغات اسلامی کرمان نیز شاهد تحولات مدیریتی و عمق برنامه‌های فرهنگی باشیم.

انتهای پیام




مدیران خود را با فرانس بیانیه گام دوم تنظیم کنند/ لزوم جوان‌گرایی در مدیریت فرهنگی

منبع: ایـسنا
? مدیران خود را با فرانس بیانیه گام دوم تنظیم کنند/ لزوم جوان‌گرایی در مدیریت فرهنگی