امضای دو تفاهم‌نامه همکاری در راستای حمایت از بازی‌های رایانه‌ای در حاشیه رویداد بازی‌آرا

به گزارش نذیر کرمان، در حاشیه برگزاری دومین نشست رویداد بازی‌آرا، دو تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان و مجموعه فرهنگی منادیان به امضای مدیران این مجموعه‌ها رسید. هدف از این تفاهم‌نامه‌ها حمایت از تیم‌های منتخب بازی‌آرا و سرمایه‌گذاری در راستای توسعه صنعت بازی‌های رایانه‌ای در کشور است. […]

به گزارش نذیر کرمان، در حاشیه برگزاری دومین نشست رویداد بازی‌آرا، دو تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان و مجموعه فرهنگی منادیان به امضای مدیران این مجموعه‌ها رسید.

هدف از این تفاهم‌نامه‌ها حمایت از تیم‌های منتخب بازی‌آرا و سرمایه‌گذاری در راستای توسعه صنعت بازی‌های رایانه‌ای در کشور است.

تفاهم‌نامه اول میان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و موسسه فرهنگی هنری منادیان به امضای محمدامین حاجی هاشمی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مهدی جعفری جوزانی، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری منادیان رسید.

تفاهم‌نامه دوم نیز میان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان به امضای محمدامین حاجی هاشمی و سیدرضا کاظمی، مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان رسید.

مجموع سرمایه‌گذاری انجام شده برای حمایت از تیم‌های منتخب بازی‌آرا در مجموع مبلغ ۵ میلیارد تومان است.

این سرمایه‌گذاری‌ها در زمینه‌های مختلفی از جمله تولید بازی، آموزش و توسعه بازار بازی‌های رایانه‌ای انجام خواهد شد.

رویداد بازی‌آرا با هدف شناسایی و حمایت از استعدادهای برتر در حوزه بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.

این رویداد فرصتی برای تیم‌های بازی‌سازی است تا ایده‌ها و خلاقیت‌های خود را به نمایش بگذارند و از حمایت‌های مالی و معنوی برای توسعه بازی‌های خود بهره‌مند شوند.

امضای این دو تفاهم‌نامه گامی مهم در راستای حمایت از صنعت بازی‌های رایانه‌ای در کشور و توسعه این صنعت نوپا در ایران است.

کلمات کلیدی: بازی‌های رایانه‌ای، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، رویداد بازی‌آرا، موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان، مجموعه فرهنگی منادیان، سرمایه‌گذاری، حمایت، توسعه

امضاء تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بر روی تیم‌های منتخب «بازی‌آرا»

منبع: بــرنا
? امضاء تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بر روی تیم‌های منتخب «بازی‌آرا»