رئیسی: ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از سر کشور بردارد

به گزارش گروه سیاست نذیر کرمان، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی سه شنبه شب در دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور با مردم درباره عملیات وعده گفت: ابعاد عملیات وعده صادق باید در نشست‌های مختلف و محافل علمی، پژوهشی، سیاسی و امنیتی مورد بحث‌ و بررسی قرار گیرد. رئیس‌جمهور عملیات وعده صادق را موجب غرور ملی […]

به گزارش گروه سیاست نذیر کرمان، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی سه شنبه شب در دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور با مردم درباره عملیات وعده گفت: ابعاد عملیات وعده صادق باید در نشست‌های مختلف و محافل علمی، پژوهشی، سیاسی و امنیتی مورد بحث‌ و بررسی قرار گیرد.

رئیس‌جمهور عملیات وعده صادق را موجب غرور ملی دانست و گفت: همه این‌ عملیات را ستودند. این عملیات می‌تواند در سایر حوزه‌ها زمینه رفع مشکلات، اجماع سازی و غرور ملی را به دنبال داشته باشد.

رئیسی تاکید کرد: غزه جلوه نورانیت، مقاومت و ایستادگی،  صبر و دلدادگی به خدا است. پیروز این میدان از نظر همه صاحب نظران سیاسی در دنیا مردم مقاوم فلسطین و ناکامان این میدان رژیم صهیونیستی و حامیان آن است.

رئیس‌جمهور ادامه داد: رژیم صهیونیستی دچار استیصال و شکست شده است؛ یکی از جلوه های این استیصال، حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق است. عملی که بر خلاف همه قوانین و مقررات بین المللی بود. بعد از آن رهبر انقلاب اسلامی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی تنبیه خواهد شد و این وعده ای که دادند به دست رزمندگان ما تحقق پیدا کرد.

ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از سر کشور بردارد

رئیسی‌جمهور وعده صادق را جلوه بسیار روشن عقلانیت انقلابی دانست و افزود: این عملیات جلوه زیبایی از همکاری میدان و دیپلماسی و رسانه بود. همه بخش‌ها در این عملیات همکاری داشتند و ثابت کردند ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از سر کشور بردارد و می تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: باید با قدرت ظاهر شد؛ البته همواره اعلام کرده ایم این عقلانیت می تواند در همه زمینه‌ها کار را پیش ببرد.

رئیسی اضافه کرد: در مقابل گفتمان عقلانیت انقلابی، دیپلماسی التماسی قرار دارد. عقلانیت انقلابی گفتمانی است که جواب می‌دهد و تاکنون گفتمان برتر بوده است.

 

در حال تکمیل ….

انتهای پیام/




رئیسی: ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از سر کشور بردارد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آنـــا
? رئیسی: ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از سر کشور بردارد