مدرک ۸۶ درصد شاغلان امسال دیپلم و زیردیپلم است

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: نرخ بیکاری زنان در استان کرمان از میانگین کشوری پایین‌تر است و مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمان معتقد است که در صورت انتقال دفاتر شرکت‌‌های بزرگ به استان،مشکل بیکاری زنان کرمانی حل خواهد شد. مجتبی مصباح همچنین یکی از چالش‌های استان را بیکاری فارغ‌التحصیلان بیان کرد و گفت که […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: نرخ بیکاری زنان در استان کرمان از میانگین کشوری پایین‌تر است و مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمان معتقد است که در صورت انتقال دفاتر شرکت‌‌های بزرگ به استان،مشکل بیکاری زنان کرمانی حل خواهد شد.

مجتبی مصباح همچنین یکی از چالش‌های استان را بیکاری فارغ‌التحصیلان بیان کرد و گفت که در شش ماهۀ نخست امسال حدود ۸۶ درصد اشتغال استان مربوط به افراد دارای مدرک دیپلم و پایین‌تر بوده است.

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از ایسنا کرمان،وی ۲۰ آبان‌ماه در پنجمین جلسۀ کارگروه اقتصادی،اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمان گفت:«هرچند نرخ بیکاری کاهشی است اما در فارغ التحصیلان و بانوان دچار چالش هستیم و در شش ماهۀ اول امسال حدود ۸۶ درصد اشتغال استان مربوط به افراد دارای مدرک دیپلم و پایین‌تر بوده است».

مصباح ادامه داد:«یکی از علل این است که دفاتر شرکت‌های اقتصادی در تهران است و با انتقال دفاتر این شرکت‌ها مشکل بیکاری بانوان حل خواهد شد».

وی دربارۀ سامانۀ رصد نیز گفت:«تا صبح امروز ۳۳ هزار و ۸۵۶ شغل در این سامانه ثبت شده و تا پایان دی‌ماه صددرصد تعهد اشتغال استان را محقق خواهیم کرد». /پ




مدرک ۸۶ درصد شاغلان امسال دیپلم و زیردیپلم است

منبع:خبر کرمان
?

مدرک ۸۶ درصد شاغلان امسال دیپلم و زیردیپلم است

:اخبار استان کرمان – اقتصادی