مدارس کپری در جنوب کرمان حذف می شوند

کرمان – مدیرکل آموزش و پرورش کرمان از تلاش آموزش و پرورش برای حذف مدارس کپری و غیر مقاوم در جنوب کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو، رضا رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از مدارس رودبار جنوب و مناطق سیل زده این شهرستان گفت: یکی از اهداف اصلی آموزش و پروش ایجاد […]

کرمان – مدیرکل آموزش و پرورش کرمان از تلاش آموزش و پرورش برای حذف مدارس کپری و غیر مقاوم در جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو، رضا رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از مدارس رودبار جنوب و مناطق سیل زده این شهرستان گفت: یکی از اهداف اصلی آموزش و پروش ایجاد عدالت آموزشی در تمام مناطق و فراهم کردن امکانات برای ادامه تحصیل دانش آموزان در همه مناطق است.

وی گفت: در سالهای اخیر اقدامات خوبی برای مقاوم سازی و احداث مدارس در مناطق محروم کرمان انجام شده است و جا دارد در کنار تلاش‌های بخش دولتی خیران نیز در این مناطق حضور پر رنگ تری داشته باشد.

وی با اشاره به وجود تعدادی محدود مدارس کپری در جنوب کرمان از جمله رودبار گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم که در یک زمان معقول و در برنامه هدفمند مدارس کپری حذف و مدارس غیر مقاوم نیز استحکام بخشی شود.

وی افتتاح مدارس در روستاهای دور افتاده جنوب کرمان را امری قابل توجه دانست و گفت: بعضاً در مناطق روستایی و عشایری و دور افتاده استعدادهای بسیار مناسبی وجود دارد که توجه به آنها باید مورد توجه مدیران آموزش و پرورش در شهرستان‌ها باشد.

کد خبر ۵۳۹۸۱۰۹




مدارس کپری در جنوب کرمان حذف می شوند

منبع: مــهر
? مدارس کپری در جنوب کرمان حذف می شوند