محور زهکلوت_دلگان در جنوب کرمان مسدود شد/ مسیر جایگزین وجود ندارد

نذیر کرمان/کرمان رئیس مرکز مدیریت راه های جنوب کرمان از مسدود شدن محور زهکلوت – دلگان بر اثر بارش اخیر و جاری شدن سیلاب خبر داد.  حسین کمالی در گفت و گو با نذیر کرمان ضمن هشدار به رانندگان و کاربران جاده‌ای که قصد تردد در محور زهکلوت – دلگان  را در جنوب کرمان دارند، […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس مرکز مدیریت راه های جنوب کرمان از مسدود شدن محور زهکلوت – دلگان بر اثر بارش اخیر و جاری شدن سیلاب خبر داد. 

حسین کمالی در گفت و گو با نذیر کرمان ضمن هشدار به رانندگان و کاربران جاده‌ای که قصد تردد در محور زهکلوت – دلگان  را در جنوب کرمان دارند، از مسدود بودن این مسیر خبر داد و افزود: به همه کابران جاده‌ای که قصد تردد در این محور را دارند توصیه می‌شود با رعایت جوانب احتیاط به هشدارها و توصیه‌های ایمنی توجه کنند تا شاهد بروز حوادث ترافیکی نباشیم. 

وی با اشاره به شدت بارش‌ها طی ۲۴ ساعت اخیر و جاری شدن رودخانه‌های فصلی که به محورهای مواصلاتی و ابنیه آسیب وارد کرده، گفت: بر اثر بارش باران و طغیان رودخانه، محور زهکلوت_دلگان در محدوده‌های چاه بید و گلدشت مسدود شده و محور جایگزین هم ندارد لذا رانندگان باید از تردد در این مسیر جداً خودداری کنند. 

کمالی بر لزوم همکاری مردم، رانندگان و کاربران جاده‌ای برای مدیریت بحران‌های احتمالی بر اثر بارش ها تاکید کرد و افزود: با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی در منطقه، احتمال بارش‌های سیل آسا وجود دارد لذا انتظار داریم همگان در این راستا به توصیه‌ها و هشدارها توجه جدی داشته باشند. 

رئیس مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان  اطلاع از آخرین وضعیت جوی جاده‌ها را نیز یادآور شد که رانندگان و مسافران قبل از تردد باید این مهم را از طریق سامانه ۱۴۱ جویا شوند. 

وی از شروع عملیات بازگشایی محور زهکلوت – دلگان خبرداد که در صورت اتمام کار موارد به اطلاع عموم خواهند رسید. 

کمالی همچنین از رانندگان خواست تا بازگشایی کامل محور یاد شده و بدون اطلاع از پایان کار، از تردد خودداری نمایند.

انتهای پیام 




محور زهکلوت_دلگان در جنوب کرمان مسدود شد/ مسیر جایگزین وجود ندارد

منبع: ایـسنا
? محور زهکلوت_دلگان در جنوب کرمان مسدود شد/ مسیر جایگزین وجود ندارد