محور زرند _ رفسنجان تا اطلاع ثانوی مسدود است

رئیس پلیس راه زرند یزد گفت: محور زرند_ رفسنجان بر اثر ریزش کوه و بارندگی و همچنین قطع برق تونل‌ها تا اطلاع ثانوی مسدود است. رئیس پلیس راه زرند _یزد گفت: محور زرند به رفسنجان بر اثر ریزش کوه و بارندگی و همچنین قطع برق تونل‌ها تا اطلاع ثانوی مسدود است. سر گرد محمد حسین […]

رئیس پلیس راه زرند یزد گفت: محور زرند_ رفسنجان بر اثر ریزش کوه و بارندگی و همچنین قطع برق تونل‌ها تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس پلیس راه زرند _یزد گفت: محور زرند به رفسنجان بر اثر ریزش کوه و بارندگی و همچنین قطع برق تونل‌ها تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سر گرد محمد حسین اثنی عشری فرمانده پلیس راه زرند_ یزد با اعلام این خبر گفت: بر اثر بارندگی امروز و ریزش کوه محور زرتد رفسنجان مسدود شده است و در حال حاضر تلاش برای بازگشایی این محور ادامه دارد.

او از رانندگان خواست از این مسیر تردد نکنند.

همچنین بخشدار رفسنجان در رابطه با  مسدود شدن چند مسیر روستایی در اثر سیلاب گفت: مسیر رفسنجان به زرند نیز با تلاش عوامل راهداری در حال بازگشایی است، سیلاب آب، برق و گاز روستای دره در را قطع کرده است راه ورودی روستای ده رنج جاده خاکی است و تا فردا بازگشایی می شود، مسیر داوران نیز هم اکنون قابل تردد است.

او در ادامه گفت: سیل بند روستاهای پایین دست از جمله فردوسیه آزادگان با حضور ماشین آلات سنگین تقویت شده است و جای نگرانی نیست.


فت فتو کرمان کرمان




محور زرند _ رفسنجان تا اطلاع ثانوی مسدود است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? محور زرند _ رفسنجان تا اطلاع ثانوی مسدود است