مجتمع گردشگری مسیر فهرج – زاهدان به زودی افتتاح می‌شود

فت فتو/کرمان رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فهرج گفت: مجتمع گردشگری مسیر فهرج – زاهدان به زودی افتتاح می‌شود. حمیدوحیدزاده با اشاره به اینکه مساحت این مجتمع پنج هزار متر مربع و توسط بخش خصوصی در حال ساخت است بیان کرد: در حال حاضر ۷۰درصد این پروژه به اتمام رسیده است. رییس اداره […]

فت فتو/کرمان رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فهرج گفت: مجتمع گردشگری مسیر فهرج – زاهدان به زودی افتتاح می‌شود.

حمیدوحیدزاده با اشاره به اینکه مساحت این مجتمع پنج هزار متر مربع و توسط بخش خصوصی در حال ساخت است بیان کرد: در حال حاضر ۷۰درصد این پروژه به اتمام رسیده است.
رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فهرج اظهار کرد: تاکنون برای ساخت این مجتمع گردشگری یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از سوی سرمایه‌گذار هزینه و دو میلیارد و پانصد میلیون تومان نیز از محل تسهیلات خود اشتغالی روستایی برای تکمیل و تجهیز آن اعطا شده است.
وی بیان کرد: ترانزیتی بودن مسیر فهرج – زاهدان، وجود درگاه ورودی به کویر و همچنین حضور بالای گروه‌های مختلف گردشگران و مسافران  یکی از اهداف راه‌اندازی این مجتمع در این منطقه بوده است.
وحیدزاده ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری شهرستان فهرج همچون ریگ‌های یلان، جاده ادویه، میل نادری، جنگل بزرگ کهور عمانی، قلعه‌های تاریخی، محوطه‌های باستانی، کلوت‌های اشکالی فهرج و آثار شاخص دیگر ساخت این چنین مجتمعی از ضروریات بود.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال‌های گذشته حضور بخش خصوصی در زمینه ایجاد زیرساخت‌های گردشگری خوب بوده و همکاری مسئولان این شهرستان نیز در این زمینه تاثیر زیادی داشته است.

انتهای پیام




مجتمع گردشگری مسیر فهرج – زاهدان به زودی افتتاح می‌شود

منبع: ایـسنا
? مجتمع گردشگری مسیر فهرج – زاهدان به زودی افتتاح می‌شود