مجالس تعزیه دهه سوم محرم کرمان کجا برپا می‌شود؟

کرمان – فت فتو – همزمان با دهه سوم ماه محرم برگزاری عمومی چهار مجلس تعزیه در شهرک ولایت کرمان با همکاری شهرداری این شهر برنامه ریزی و جزییات زمان و مکان آنها تشریح شده است. به گزارش روز سه شنبه فت فتو به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، این مجالس تعزیه به همت […]

کرمان – فت فتو – همزمان با دهه سوم ماه محرم برگزاری عمومی چهار مجلس تعزیه در شهرک ولایت کرمان با همکاری شهرداری این شهر برنامه ریزی و جزییات زمان و مکان آنها تشریح شده است.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، این مجالس تعزیه به همت گروه تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای «ده زیار» شهرستان کرمان که خاستگاه برگزاری برخی آیین های ملی در این حوزه به شمار می رود اجرایی می شود.

در این ایام مجالس تعزیه شهادت حضرت حر بن یزید ریاحی نسب، حضرت علی اکبر (ع) ، حضرت مسلم بن عقیل (ع) و حضرت عباس (ع) از سه شنبه اول شهریور تا جمعه چهارم شهریور از ساعت ۱۷ در محوطه باز شهرک ولایت کرمان شبیه خوانی می شود.

در این گزارش آمده که برگزاری این آیین ها به همت معاونت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان خواهد بود و از ابتدای ماه محرم نیز به مدت ۱۰ شب در پارک مطهری و  پارک مادر این شهر برنامه تعزیه و نمایش مذهبی برگزار شده است.




مجالس تعزیه دهه سوم محرم کرمان کجا برپا می‌شود؟

منبع: ایرنـا
? مجالس تعزیه دهه سوم محرم کرمان کجا برپا می‌شود؟