مبارزه با قاچاق سوخت در کرمان با جدیت پیگیری شود

کرمان – معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: با توجه به حجم بالای قاچاق سوخت از راههای کرمان باید از سامانه‌های هوشمند برای مقابله با قاچاق استفاده کرد. به گزارش فت فتو، سید مهدی قویدل ظهر چهارشنبه در جلسه کار گروه پیشگیری و مقابله با قاچاق و عرضه خارج […]

کرمان – معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: با توجه به حجم بالای قاچاق سوخت از راههای کرمان باید از سامانه‌های هوشمند برای مقابله با قاچاق استفاده کرد.

به گزارش فت فتو، سید مهدی قویدل ظهر چهارشنبه در جلسه کار گروه پیشگیری و مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورد ه های نفتی اظهارداشت: قاچاق سوخت یکی از پدیده‌های اقتصادی مخرب در استان کرمان است که سرمایه‌های ملی را به باد می‌دهد و در این راستا باید از تمام توان برای مقابله با قاچاق استفاده کرد.

وی عنوان کرد: حجم بالای قاچاق سوخت از استان کرمان نگران کننده است و باید از همه ظرفیت‌ها برای مقابله با این مشکل استفاده کرد.

قویدل افزود: باید فرهنگ سازی لازم در این زمینه در استان انجام شود ضمن اینکه باید از سامانه‌های هوشمند برای مقابله با قاچاق استفاده کرد.

وی گفت: عدم نظارت دستگاه‌های متولی در زمینه توزیع و اختصاص سهمیه سوخت، ثبت غیر واقعی پیمایش ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، عدم نظارت در صدور بارنامه‌ها و ارائه صورت وضعیت‌های غیر واقعی از دلایل عمده نا بسامانی در وضعیت توزیع سوخت است.

کد خبر ۵۷۲۲۶۶۷




مبارزه با قاچاق سوخت در کرمان با جدیت پیگیری شود

منبع: مــهر
? مبارزه با قاچاق سوخت در کرمان با جدیت پیگیری شود