لزوم بازاریابی حرفه‌ای برای فروش صنایع دستی در بازارهای جهانی

نذیر کرمان/کرمان فرماندار سیرجان گفت: باید بازاریابی حرفه‌ای برای فروش صنایع دستی کشور در بازارهای جهانی داشته باشیم. علی یعقوبی‌پور، شامگاه ۱۴ آذرماه در آئین افتتاح یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در سیرجان بیان کرد: سیرجان بعد از مراکز استان‌ها، به عنوان اولین شهرستان میزبان نمایشگاه سراسری صنایع دستی است. وی با اشاره به ظرفیت‌های […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار سیرجان گفت: باید بازاریابی حرفه‌ای برای فروش صنایع دستی کشور در بازارهای جهانی داشته باشیم.

علی یعقوبی‌پور، شامگاه ۱۴ آذرماه در آئین افتتاح یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در سیرجان بیان کرد: سیرجان بعد از مراکز استان‌ها، به عنوان اولین شهرستان میزبان نمایشگاه سراسری صنایع دستی است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های سیرجان اظهار کرد: روستای دارستان در این شهرستان به عنوان روستای جهانی گلیم و سیرجان به عنوان شهر جهانی گلیم ثبت جهانی شده‌اند.

فرماندار شهرستان سیرجان با بیان این مطلب که بزرگترین دهکده گردشگری در سیرجان راه‌اندازی شدهاست، در ادامه تصریح کرد: اگر کشوری ۶۵ درصد درآمدش پایدار باشد آن کشور جزء کشورهای توسعه یافته محسوب می‌شود و صنایع دستی درآمد پایدار ایجاد می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم تکمیل زنجیره گردشگری تاکید کرد و افزود: برای جذب گردشگر باید همه زنجیره‌های گردشگری به هم متصل باشند. 

یعقوبی اظهار کرد: باید بازاریابی حرفه‌ای برای فروش صنایع دستی کشور در بازارهای جهانی داشته باشیم.

انتهای پیام




لزوم بازاریابی حرفه‌ای برای فروش صنایع دستی در بازارهای جهانی

منبع: ایـسنا
? لزوم بازاریابی حرفه‌ای برای فروش صنایع دستی در بازارهای جهانی