قیام عاشورا؛ سرآغازی برای احیا عدالت خواهی در دنیا بود/ پاسداران با پوشیدن لباس مقدس پاسداری، روح حسینی را در جامعه زنده کرده اند

مولوی یونس چاهانی گفت: امام حسین علیه السلام الگوی عملی جوانان ما قرار گرفتند و امروز جوانان ما با پوشیدن لباس مقدس پاسداری بار دیگر روح حسینی را در وجود خود و جوانان جامعه زنده کرده اند. به گزارش فت فتو؛ مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه با تأکید […]

مولوی یونس چاهانی گفت: امام حسین علیه السلام الگوی عملی جوانان ما قرار گرفتند و امروز جوانان ما با پوشیدن لباس مقدس پاسداری بار دیگر روح حسینی را در وجود خود و جوانان جامعه زنده کرده اند.

به گزارش فت فتو؛ مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه با تأکید بر اینکه امام حسین علیه السلام در تمام دنیا باعث خیر و برکت بوده است، گفت: قیام عاشورا سیدالشهدا علیه السلام در برابر یزید و یزیدیان سرآغازی برای دمیدن روح حماسی، انقلابی و احیا کردن عدالت خواهی در دنیا بود.


امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج ادامه داد: اباعبدالله علیه السلام با قیام خود در میدان کربلا، برکاتی را به امت اسلام و پیروان خود هدیه دادند و روز میلاد ایشان به برکت مقام سیدالشهدا علیه السلام روز پاسدار در جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.


وی ابراز کرد: پاسداران کسانی هستند که همیشه و در همه حال در کنار ملت ایران بوده اند و با کوچک ترین و کمترین امکانات از ملت دفاع کرده اند، جام شیرین شهادت را نوشیدند و سال ها مقابل دشمن داخلی و خارجی ایستادند تا امروز ما در رفاه و آسایش باشیم.


مولوی چاهانی اظهار کرد: ما امروزه شاهد برکات و تاثیرات مثبت وجود پاسداران در جامعه هستیم که در راستای احیای آموزه  های اصیل اسلامی و احیای آموزه های فرهنگ عاشورایی و حسینی تلاش می کنند.


امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج خاطر نشان کرد: امام حسین علیه السلام الگوی عملی جوانان ما قرار گرفتند و امروز جوانان ما با پوشیدن لباس مقدس پاسداری بار دیگر روح حسینی را در وجود خود و جوانان جامعه زنده کرده اند.


انتهای پیام/https://armanekerman.ir/vdch6mnzz23nixd.t




قیام عاشورا؛ سرآغازی برای احیا عدالت خواهی در دنیا بود/ پاسداران با پوشیدن لباس مقدس پاسداری، روح حسینی را در جامعه زنده کرده اند

منبع: دانــا
? قیام عاشورا؛ سرآغازی برای احیا عدالت خواهی در دنیا بود/ پاسداران با پوشیدن لباس مقدس پاسداری، روح حسینی را در جامعه زنده کرده اند