قویترین مردان جنوب کرمان در شهرستان جیرفت به مصاف هم رفتند

حسن موسی باغی گفت: مسابقات قویترین مردان جیرفت برای اولین بار با حضور ورزشکاران جیرفت، عنبرآباد و رودبار جنوب در جیرفت برگزار شد. به گزارش فت فتو از جیرفت، حسن موسی باغی رییس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی درخصوص مسابقه قویترین مردان جیرفت که در پارک ولی‌عصر (عج) برگزار شد گفت: مسابقه قویترین […]

حسن موسی باغی گفت: مسابقات قویترین مردان جیرفت برای اولین بار با حضور ورزشکاران جیرفت، عنبرآباد و رودبار جنوب در جیرفت برگزار شد.

به گزارش فت فتو از جیرفت، حسن موسی باغی رییس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی درخصوص مسابقه قویترین مردان جیرفت که در پارک ولی‌عصر (عج) برگزار شد گفت: مسابقه قویترین مردان جیرفت برای اولین بار در شهرستان جیرفت با حضور ۲۵ وذزشکار برگزار می‌شود.

 
رییس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی افزود: ورزشکاران شهرستان‌های عنبرآباد و رودبار جنوب هم بعنوان مهمان در این مسابقه حضور دارند.

 
حسن موسی باغی مسابقات قویترین مردان جیرفت را در سطح بالایی ارزیابی کرد و گفت: یکی از اهداف برگزاری این مسابقات، شناسایی و معرفی چهره‌های با استعداد منطقه به جامعه است.
 
وی برنامه ریزی برای حضور ورزشکاران قویترین مردان جیرفت در سطح استانی و ملی را یادآور شد و افزود: در وزن منهای ۱۰۵ کیلوگرم، ستار خواجه، علی اکبر کریمی و سعید جوزاک به همراه صالح جوزاک به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را بدست آوردند.
 
موسی باغی درمورد برترین های وزن منهای ۸۵ کیلوگرم گفت: برای رتبه‌های اول تا سوم این وزن، بهنام بهروز، سجاد معافی و آرمین نادری به همراه اسماعیل برخوری معرفی شدند.

 
وی افزود: شهرام سالاری، کریم شهابی و امید چلیپا به همراه امیر ساردویی جایگاه های برتر وزن +۱۰۵ کیلوگرم بوده و در رده‌بندی تیمی هم باشگاه آراد، عنبرآباد و فیت حائز رتبه اول تا سوم شدند.
 
انتهای پیام/ فاریابی




قویترین مردان جنوب کرمان در شهرستان جیرفت به مصاف هم رفتند

منبع:آرمـان
? قویترین مردان جنوب کرمان در شهرستان جیرفت به مصاف هم رفتند