قهرمان پاورلیفتینگ جهان عضو افتخاری جمعیت هلال احمر شد

نذیر کرمان/کرمان کمال سیدی قهرمان پاورلیفتینگ جهان با حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان بم عضو افتخاری این جمعیت شد. به گزارش نذیر کرمان، این قهرمان ملی صبح امروز ۱۹ تیرماه با حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان بم عضو افتخاری و داوطلب این جمعیت شد. کمال سیدی ضمن قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر […]

نذیر کرمان/کرمان کمال سیدی قهرمان پاورلیفتینگ جهان با حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان بم عضو افتخاری این جمعیت شد.

به گزارش نذیر کرمان، این قهرمان ملی صبح امروز ۱۹ تیرماه با حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان بم عضو افتخاری و داوطلب این جمعیت شد.

کمال سیدی ضمن قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر افزود: ارائه خدمات بشردوستانه و عام المنفعه توسط جمعیت هلال احمر بسیار ارزنده و ستودنی است و امیدوارم بتوانم به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ هلال احمر خدمات ارزنده ای در راستای کمک به همنوعان خود انجام دهم.

وی آمادگی خود را برای ارائه کمک در زمان حادثه و شرایط عادی با جمعیت هلال احمر اعلام کرد و گفت: ان‌شاءالله در مسابقات ملی و جهانی با کاور جمعیت هلال احمر بر سکوی قهرمانی حضور خواهم یافت تا در سطح جهان نیز معرف این نهاد مردمی و بین‌المللی باشم.

بر اساس این گزارش، قهرمانی سه دوره مسابقات جهانی در سال‌های ۲۰۲۱، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ و قهرمانی ۱۳ دوره مسابقات کشوری در رشته پاورلیفتینگ (وزنه برداری قدرتی) از افتخارات کمال سیدی است.

لازم به ذکر است جمعیت هلال احمر شهرستان بم بیش از ۳۶۰۰ عضو جوان و داوطلب در سامانه جامع عضویت ثبت کرده است.

انتهای پیام




قهرمان پاورلیفتینگ جهان عضو افتخاری جمعیت هلال احمر شد

منبع: ایـسنا
? قهرمان پاورلیفتینگ جهان عضو افتخاری جمعیت هلال احمر شد