قهرمانی آکادمی گل‌گهر در مسابقات چندجانبه کشتی فرنگی

مسابقات چندجانبه کشتی فرنگی با شرکت ۱۶۰ کشتی‌گیر در سیرجان برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، اولین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام گل‌گهر سیرجان روز جمعه هفتم مهرماه در رده نوجوانان و جوانان و با شرکت ۱۶۰ ورزشکار به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر در سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی شهید سلیمانی سیرجان برگزار […]


مسابقات چندجانبه کشتی فرنگی با شرکت ۱۶۰ کشتی‌گیر در سیرجان برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، اولین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام گل‌گهر سیرجان روز جمعه هفتم مهرماه در رده نوجوانان و جوانان و با شرکت ۱۶۰ ورزشکار به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر در سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی شهید سلیمانی سیرجان برگزار شد.

  مسعود سلطانی رئیس هیأت کشتی استان کرمان در خصوص این مسابقات در گفتگو با نذیر کرمان با بیان اهمیت برگزاری مسابقات چندجانبه در رشد ورزش کشتی استان اظهار کرد: ۷ تیم در رده نوجوانان و۷ تیم در رده جوانان از استان‌های تهران، قم، اصفهان، خوزستان، فارس، کرمان و تیم آکادمی کشتی گل‌گهر در این مسابقات حضور دارند که همه‌ی این تیم از بهترین تیم‌های کشور هستند.

وی برگزاری این مسابقات را برای رشد ورزش کشتی ضروری دانست و از باشگاه گل‌گهر که برگزارکننده این مسابقات بود، تشکر کرد.

 مجید یزدانی رئیس هیات کشتی سیرجان نیز بیان داشت: :اولین جامی است که امروز گل‌گهر به‌صورت حرفه‌ای برگزار کرده که بهترین تیم‌های کشتی فرنگی کشور در ان حضور دارند.

 یزدانی افزود: کیفیت این مسابقات بسیار بالا هست و تمام کشتی‌گیرانی که در این مسابقات حضور دارند اکثریت آنها در تیم ملی نوجوانان وجوانان حضور دارند.

 محسن سوریان سرمربی تیم کشتی فرنگی آکادمی گل‌گهر نیز در مورد اهداف این مسابقات اظهار داشت: یکی از اهداف ما در مسابقات چندجانبه کشتی فرنگی با تیم‌های صاحب نامی همچون خوزستان که قطب کشتی فرنگی است و همچنین قم که یکی از تیم‌هایی است که در چندساله اخیر حرف‌هایی برای گفتن در کشتی فرنگی دارد استفاده کرده و بچه‌ها را برای مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی که در دو ماه آینده برگزار می‌شوند، آماده کنیم.

به گزارش فارس، مسابقات چند جانبه جام گل‌گهر سیرجان با شرکت ۱۶۰ کشتی‌گیر وانجام ۱۷۰ مسابقه در یکروز برگزار شد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





قهرمانی آکادمی گل‌گهر در مسابقات چندجانبه کشتی فرنگی

منبع: فــارس
? قهرمانی آکادمی گل‌گهر در مسابقات چندجانبه کشتی فرنگی