قطار مرگ کرونا در کرمان، امروز مسافر نداشت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، موردی از مرگ به دلیل ابتلا به کرونا در استان کرمان گزارش نشده است. سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ را اعلام کرد. به گفته […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، موردی از مرگ به دلیل ابتلا به کرونا در استان کرمان گزارش نشده است.

سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

به گفته او طی ۲۴ ساعت گذشته، موردی از مرگ به دلیل ابتلا به کرونا در استان کرمان گزارش نشده است و مجموع جان باختگان این بیماری از ابتدای شیوع تاکنون، ۵ هزار و ۶۳۳ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: هم اکنون موارد بستری قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان، ۶۷ نفر، شامل: ۳۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۷ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲۷ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

او می‌گوید: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ مورد در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شده اند که از این تعداد، ۲ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم، ۹ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری هستند.

صحبتی میزان واکسن تزریق شده کرونا برای جمعیت بالای ۱۲ سال در استان کرمان را در نوبت اول ۲ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۷۲۶ نفر، در نوبت دوم ۲ میلیون و ۵۸ هزار و ۵۱۸ نفر و در نوبت سوم ۸۶۲ هزار و ۴۸۳ نفر اعلام کرد.

فت فتو کرمان کرمان




قطار مرگ کرونا در کرمان، امروز مسافر نداشت

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? قطار مرگ کرونا در کرمان، امروز مسافر نداشت