قرارگاه ملی جهادی در فهرج راه‌اندازی می‌شود

مسئول بسیج سازندگی سپاه پاسداران گفت: قرارگاه ملی جهادی در فهرج باید راه‌اندازی شود تا مدافع و صدای مردم و مسئولان باشد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان فهرج با مسئول بسیج سازندگی سپاه پاسداران، مسائل و مشکلات این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت. سردار محمد زهرایی در […]

مسئول بسیج سازندگی سپاه پاسداران گفت: قرارگاه ملی جهادی در فهرج باید راه‌اندازی شود تا مدافع و صدای مردم و مسئولان باشد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان فهرج با مسئول بسیج سازندگی سپاه پاسداران، مسائل و مشکلات این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

سردار محمد زهرایی در نشست با مسئولان این شهرستان، با تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی کرمان گفت: وضعیت شهر فهرج، زیبنده و قابل دفاع نیست.

مسئول بسیج سازندگی سپاه پاسداران افزود: تقریبا دور ایران را بازدید داشته‌ام، اما در هیچ کجا، محرومیتی به مانند فهرج ندیده‌ام.

وی اضافه کرد: شهرستان‌های اندیکا و بشاگرد که جزو محروم‌ترین نقاط کشور هستند به مراتب وضعیت شهری بهتری نسبت به فهرج دارند.

سردار زهرایی گفت: انقلاب اسلامی توسط پابرهنه‌ها و مستضعفین بوجود آمده و انقلاب هم باید دین خود را نسبت به آنان ادا کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه پاسداران با تأکید بر انجام کارها به صورت ریشه‌دار افزود: کار ریشه دار، وصل کردن فهرج به جاهایی است که می‌توانند کمک مستمر به این شهرستان داشته باشند.

وی  از تهیه برنامه پنج ساله با محوریت بخش نگین کویر، به‌عنوان یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی برای فهرج نام برد و اظهار کرد: فهرج، در استان کرمان نقطه هدف بسیج سازندگی می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه پاسداران کشور در ادامه بر اتصال ظرفیت‌های کشوری از جمله بنیاد برکت، بنیاد علوی و … با فهرج تأکید و بیان کرد: قرارگاه ملی جهادی در فهرج باید راه‌اندازی شود تا مدافع و صدای مردم و مسئولان باشد.

وی‌ از نصب پنل‌های خورشیدی به‌عنوان یکی از اشتغال‌های جانبی پرسود نام برد و بر اجرای این طرح در فهرج نیز تأکید کرد.

زهرایی در ادامه از اختصاص ۷۰۰ تن قیر به فهرج خبر داد و گفت: بخش عمده این مقدار قیر آماده است و در اولین فرصت پس از انجام روال اداری به فهرج اختصاص داده می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه پاسداران کشور همچنین در پاسخ به خواسته علی رکن‌آبادی عضو شورای شهر فهرج مبنی بر اختصاص سیمان به فهرج جهت ساماندهی پیاده‌روهای شهر گفت: ۳۰۰ تن سیمان برای انجام این کار نیز به فهرج واگذار خواهیم کرد.

منبع: دارالوحدت فهرج

انتهای خبر/فهرج




قرارگاه ملی جهادی در فهرج راه‌اندازی می‌شود

منبع:آرمـان
? قرارگاه ملی جهادی در فهرج راه‌اندازی می‌شود