قدردانی فرمانده انتظامی استان کرمان از حضور مردم در انتخابات

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از حضور پرشکوه مردم و تمامی همکاران و همرزمان مجموعه انتظامی به سبب جدیت، تلاش شبانه‌روزی و اهتمام کامل در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه قدردانی کرد. در پیام سردارناصر فرشید آمده است: «خدمت به مردم ولایتمدار و شریف میهن اسلامی، لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی گران‌سنگی است که […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از حضور پرشکوه مردم و تمامی همکاران و همرزمان مجموعه انتظامی به سبب جدیت، تلاش شبانه‌روزی و اهتمام کامل در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه قدردانی کرد.

در پیام سردارناصر فرشید آمده است:

«خدمت به مردم ولایتمدار و شریف میهن اسلامی، لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی گران‌سنگی است که خدمتگزاران این نظام مقدس بدان مفتخر بوده و این مهم باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال و مردم عزیزمان می‌شود.

در این راستا به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز و جل» برخود لازم می‌دانم از خدمات صادقانه و تلاش‌های ارزنده همه شما همکاران عزیز در برقراری نظم و امنیت دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری تقدیر و تشکر نمایم.

 امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه ولایت علوی فرمانده  معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)در ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید».

انتهای پیام




قدردانی فرمانده انتظامی استان کرمان از حضور مردم در انتخابات

منبع: ایـسنا
? قدردانی فرمانده انتظامی استان کرمان از حضور مردم در انتخابات