قدرت دفاعی ایران حتی اجازه رویاپردازی تعرض دشمن را نمی دهد/ چشم انداز اقتصادی کشور، شکست فشارهای تحریمی است

قاسم حبیب‌زاده گفت: امروز به فضل خدا ما در حوزه دفاعی از چنان قدرت بازدارندگی برخورداریم که کسی حتی در خواب هم برای حمله به نظام اسلامی و ملت ایران رویاپردازی نمی کند. به گزارش فت فتو؛ قاسم حبیب‌زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: یکی از موضوعاتی که همواره […]

قاسم حبیب‌زاده گفت: امروز به فضل خدا ما در حوزه دفاعی از چنان قدرت بازدارندگی برخورداریم که کسی حتی در خواب هم برای حمله به نظام اسلامی و ملت ایران رویاپردازی نمی کند.

به گزارش فت فتو؛ قاسم حبیب‌زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: یکی از موضوعاتی که همواره در دستور کار نظام سلطه قرار دارد، جنگ روایتی و تحریف واقعیت هاست، تحریف گذشته، حال و آینده انقلاب اسلامی.


وی افزود: اینکه ما در چهار دهه  گذشته چه دستاوردهایی داشتیم همواره در معرض تحریف دشمن قرار داشته است و اینکه هم‌ اکنون چه وضعی داریم و اینکه چشم انداز افق آینده ما چگونه است، این ها سه محور اساسی جنگ روایتی دشمن نسبت به ملت ایران است.


حبیب زاده بیان کرد: ما هیچ وقت یادمان نمی‌رود که در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب در حوزه های دفاعی، بهداشتی و درمانی، در حوزه های زیرساخت اقتصادی در حوزه فرهنگی، تولید علم و دانش و موارد دیگر در چه جایگاهی قرار داشتیم و با یک نگاه اجمالی امروز می‌توانیم در مقایسه وضع امروز با چهار دهه پیش به نتایج قابل توجهی دست پیدا کنیم.


معاون سیاسی سازمان بسیج مسضعفین تصریح کرد: از میان تمام دستاوردها مثلا در حوزه دفاعی کیست که نداند ما در سال های ابتدایی که مورد تجاوز دشمن بعثی قرار گرفته بودیم از تأمین مایحتاج ابتدایی حوزه دفاعی خودمان عاجز بودیم علت آن بود که در این حوزه کار انجام نشده بود.


حبیب زاده اظهار کرد: تمام قدرت نظامی ما در رژیم گذشته متکی به واردات تجهیزات بود اما امروز به فضل خدا ما در حوزه دفاعی از چنان قدرت بازدارندگی برخورداریم که کسی حتی در خواب هم برای حمله به نظام اسلامی و ملت ایران رویاپردازی نمی کند.


وی گفت: باید صریح بگویم برخی در گذشته مطرح می کردند که دوره موشک گذشته و مسئولین کشور را وسوسه می‌کردند که از ارتقا توانمندی‌های دفاعی چشم بپوشند ما بر آن وسوسه‌ها فائق آمدیم و امروز از قدرت بازدارنگی خوبی برخورداریم.


حبیب زاده افزود: حوزه های بهداشتی و علمی، هر کدام از این حوزه ها می تواند دستمایه این مقایسه اجمالی قرار بگیرد.


معاون سیاسی سازمان بسیج  مستضعفین گفت: امروز از وضعیتی برخورداریم که قوای سه‌گانه  ما بر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اتفاق نظر دارند و به ظرفیت های موجود توجه می شود و در دستور کار قرار گرفته هر چند همچنان فشار معیشتی و تورم بر گرده مردم سنگینی می‌کند، اما ما از یک آرامش نسبی هم در حوزه اقتصادی برخورداریم.


وی ادامه داد: یادمان نرود که سال قبل همین موقع، کمبود مرغ، تخم مرغ و مایحتاج اولیه بود، اما امروز این وضعیت فرق کرده هرچند این گرانی ها مردم را اذیت می‌کند اما دیگر از آن صف ها خبری نیست.


حبیب زاده بیان کرد: همین را وصل کنیم به چشم انداز آینده، ما در وضعیت آینده کشورمان یا چشم انداز اقتصادی آینده کشورمان شکست فشار های تحریمی را مشاهده می کنیم خودشان دارند اعتراف می کنند.


وی در پایان گفت: دیپلماسی متوازنی در دستور کار دولت قرار دارد، قیمت نفت درحال افزایش است، حوزه مسکن به عنوان پیشران ۲۰۰ شغل دیگر مراحل اجرایی ساخت یک میلیون و چند صد هزار مسکن در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/




قدرت دفاعی ایران حتی اجازه رویاپردازی تعرض دشمن را نمی دهد/ چشم انداز اقتصادی کشور، شکست فشارهای تحریمی است

منبع: دانــا
? قدرت دفاعی ایران حتی اجازه رویاپردازی تعرض دشمن را نمی دهد/ چشم انداز اقتصادی کشور، شکست فشارهای تحریمی است