فیلم کوتاه “سفیدپوش” تولید رفسنجان در آمریکا اکران می شود

کرمان – فت فتو – مدیر انجمن سینمای رفسنجان گفت: فیلم کوتاه سفیدپوش به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا فهیمی که در یکی از روستاهای رفسنجان تولید شده قرار است ۱۸ و ۱۹ سپتامبر در سانفرانسیسکو آمریکا اکران شود. عباس بلوچی روز جمعه در گفت و گو با فت فتو افزود: فیلم کوتاه سفیدپوش به […]

کرمان – فت فتو – مدیر انجمن سینمای رفسنجان گفت: فیلم کوتاه سفیدپوش به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا فهیمی که در یکی از روستاهای رفسنجان تولید شده قرار است ۱۸ و ۱۹ سپتامبر در سانفرانسیسکو آمریکا اکران شود.

عباس بلوچی روز جمعه در گفت و گو با فت فتو افزود: فیلم کوتاه سفیدپوش به کارگردانی رضا فهیمی در یکی از روستاها از توابع شهرستان رفسنجان قبل‌ از شیوع کرونا ساخته‌ شده است.

وی اظهار داشت: در این فیلم، بازیگران بومی رفسنجان از جمله ۲ پسربچه ۱۰ – ۱۲ در آن ایفای نقش کردند و فیلم‌نامه بر اساس قصه ” نعلبکی پنیر ” به قلم محمد صالح اعلا نوشته شده‌است.

بلوچی ادامه داد: اکثر فیلم‌نامه‌های رضا فهیمی در روستا ساخته می شوند.

وی با اشاره به اینکه فهیمی کارگردان فیلم کوتاه ” کودکان ابری ” و فیلم بلند ” دوباره زندگی ” است تصریح کرد: فیلم ” سفیدپوش ” منتخب جشنواره کلرمون فران فرانسه، جشنواره شورتس ژاپن و برنده جایزه بزرگ جشنواره فیلم کوتاه تهران است.

بلوچی نویسنده، کارگردان و تهیه کننده این فیلم را رضا فهیمی معرفی و به تعدادی از بازیگران فیلم از جمله امیرعلی رزاقی، محمد عرفان صادقی، بهزاد دورانی، سید محمدرضا حسینی، فاطمه رادمنش و فرزانه ابوالهادی نیز اشاره کرد.

وی گفت: این فیلم با حمایت های انجمن سینمای جوان ایران، انجمن سینمای جوان رفسنجان، روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه، شورای شهر، شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان ساخته شده است.

بلوچی خاطرنشان کرد: فهیمی قبل‌ از ساخت فیلم از سفیدپوش، فیلم کوتاه موفق کودکان ابری را ساخته بود که در بسیاری از جشنواره‌های ملی و بین‌المللی موفقیت کسب کرده‌ است.

فیلم کوتاه سفیدپوش قرار است در بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی در سان‌فرانسیسکو آمریکا در ۱۸ و ۱۹ سپتامبر اکران شود و با دیگر آثار به رقابت بپردازد.

رفسنجان با جمعیت ۳۲۰ هزار نفر در ۱۰۰ کیلومتری شمال کرمان قرار دارد.




فیلم کوتاه “سفیدپوش” تولید رفسنجان در آمریکا اکران می شود

منبع:ایرنـا
? فیلم کوتاه “سفیدپوش” تولید رفسنجان در آمریکا اکران می شود