فیلم‌های جشنواره فجر در مناطق محروم کرمان اکران می‌شود

فردای کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: طرح نمایش همزمان تعدادی از فیلم‌های جشنواره فجر با استفاده از سیستم نمایش سینما سیار، در مناطق فاقد سینما، توسط انجمن سینمای جوانان ایران آغاز شد. در کرمان نیز «سالن نمایش فیلم شهرستان ریگان» با حضور معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه، فرماندار […]

فردای کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: طرح نمایش همزمان تعدادی از فیلم‌های جشنواره فجر با استفاده از سیستم نمایش سینما سیار، در مناطق فاقد سینما، توسط انجمن سینمای جوانان ایران آغاز شد.

در کرمان نیز «سالن نمایش فیلم شهرستان ریگان» با حضور معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه، فرماندار و مسئولین محلی، افتتاح و اکران فیلمهای چهلمین جشنواره فجر در منطقه آغاز شد .

به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، وحید محمدی، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در سفر به شهرستان ریگان، گفت: «خرسندیم که به میمنت ایام‌الله دهه فجر و در اجرای سیاست تسهیل و برخورداری  مخاطبان عزیز مناطق فاقد سینما، از اکران فیلم‌های روز سینمای ایران و با حمایت فرماندار شهرستان، سالن نمایش فیلم ریگان افتتاح شد و از این پس مردم این منطقه می‌توانند فیلم‌های روز سینمای کشور را به تماشا بنشینند».

وی اظهار کرد: «امیدواریم در صورت فعالیت مستمر و استقبال مردمی و افزایش تعداد درخواست اکران، طی سال آینده نسبت به نصب دائمی سیستم نمایش دیجیتال در آن شهرستان اقدام شود».




فیلم‌های جشنواره فجر در مناطق محروم کرمان اکران می‌شود

منبع: خبر کرمان
?
فیلم‌های جشنواره فجر در مناطق محروم کرمان اکران می‌شود

: اخبار استان کرمانفرهنگ