فوت ۴۰ نفر در تصادفات نوروزی استان کرمان

مهدی احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفندماه سال گذشته آغاز شده است، اظهار داشت: طی این مدت ۴۰ نفر در تصادفات استان کرمان جان باختند. وی با اشاره به آمار تجمیعی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان در طرح […]

مهدی احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفندماه سال گذشته آغاز شده است، اظهار داشت: طی این مدت ۴۰ نفر در تصادفات استان کرمان جان باختند.

وی با اشاره به آمار تجمیعی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان در طرح سلامت نوروزی، بیان کرد: از ساعت ۰۷:۳۰ بیست و چهارم اسفندماه سال گذشته تا ۰۷:۳۰ سوم فروردین ماه امسال ۴۰ نفر فوتی تصادفی و ۲۴۴ نفر فوتی غیر تصادفی در استان داشتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه مصدومان تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس هزار و ۱۱۲ نفر و مصدومان تصادفی درمان شده در محل حادثه ۳۲۴ نفر بوده است، گفت: بیماران غیر تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس هزار و ۶۳۴ نفر و بیماران غیر تصادفی درمان شده در محل هزار و ۷۹۳ نفر است.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت ۲۳۲ مورد بازدید از بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمان انجام شده است، افزود: کل مراجعین به اورژانس بیمارستان‌های استان ۷۷ هزار و ۹۳۷ نفر بوده است.

احمدی‌نژاد ادامه داد: از این تعداد بیماران سرپایی اورژانس  بیمارستان‌ها ۶۸ هزار و ۲۹۷ نفر، بیماران بستری شده در اورژانس بیمارستان‌ها ۱۱ هزار و ۹۸۵ نفر، بیماران منتقل شده به بخش‌های ویژه ۷۵۵ نفر و بیماران منتقل شده از اورژانس به بخش‌های عادی ۳ هزار و ۲۴۲ نفر بوده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت تعداد موالید استان کرمان هزار و ۸۵ مورد بوده است، گفت: طی این مدت اعمال جراحی اورژانسی انجام شده هزار و ۲۰۱ مورد، اعمال جراحی غیر اورژانس هزار و ۹۹۰ مورد، اعزام‌های بین بیمارستانی ۳۱۷ مورد و موارد احیاء موفق ۴۱ نفر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه طی این مدت ۱۴ هزار و ۸۸ مورد تعداد بازدیدهای بهداشتی از اماکن استان کرمان بوده است، افزود: مقدار مواد غذایی فاسد جمع‌آوری شده ۱۹ هزار و ۲۴۴ کیلوگرم و ۶۲۷ مورد تعداد بازدیدهای حوزه غذا و دارو بوده و ۸۶ مورد مراکز و اماکن متخلف تعطیل شده است.

انتهای پیام/۵۱۱/




فوت ۴۰ نفر در تصادفات نوروزی استان کرمان

منبع: تسنــیم
? فوت ۴۰ نفر در تصادفات نوروزی استان کرمان