فعالیت ۴۰ هزار واحد صنفی دارای جواز در کرمان/ بی مهری مسئولان نسبت به اصناف

یوسف جعفری با بیان اینکه اصناف استان در زمان شیوع کرونا کمک و همراهی خوبی داشته اند اما با بی مهری مسئولان مواجه شده اند، گفت: ۶۵ اتحادیه و ۴۰ هزار واحد صنفی دارای جواز در کرمان فعالیت می کنند. به گزارش فت فتو؛ یوسف جعفری در دیدار شورای بسیج اصناف و هیئت رئیسه اتاق […]

یوسف جعفری با بیان اینکه اصناف استان در زمان شیوع کرونا کمک و همراهی خوبی داشته اند اما با بی مهری مسئولان مواجه شده اند، گفت: ۶۵ اتحادیه و ۴۰ هزار واحد صنفی دارای جواز در کرمان فعالیت می کنند.

به گزارش فت فتو؛ یوسف جعفری در دیدار شورای بسیج اصناف و هیئت رئیسه اتاق اصناف در روز بسیج اصناف با نماینده ولی فقیه در استان ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان اباعبدالله علیه السلام با اشاره به فعالیت ۶۵ اتحادیه و ۴۰ هزار واحد صنفی دارای جواز در کرمان گفت: اصناف استان در زمان شیوع کرونا کمک و همراهی خوبی داشته اند اما با بی مهری مسئولان مواجه شده اند.


رئیس اتاق اصناف استان کرمان ادامه داد: برخی از رده‌های صنفی و مشاغل اتاق اصناف در گروه‌های چهار مجبور شدند با وجود تعداد زیاد کارگر و کرایه های بالا مجبور به تعطیلی کسب و کار خود شدند؛ اما دولت هیچ حمایت مؤثری از این اصناف انجام نداد.


وی ضمن اشاره به مغایرت مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا ابراز کرد: این مغایرت اصناف و بازاریان را دچار سردرگمی کرده بود، با این وجود بسیج اصناف هموار همراه و در کنار ما بوده است.


جعفری تصریح کرد: افزایش قیمت‌ها در سطح بازار به گونه ای است که جایی برای گرانفروشی باقی نگذاشته است و البته بازار به طور مرتب رصد می‌شود؛ اما در این شرایط قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته است.


رئیس اتاق اصناف استان کرمان خاطر نشان کرد: ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی کرمان به طور رسمی پروانه خود را ابطال کرده اند و به این آمار باید اصنافی را اضافه کرد که کرکره مغازه خود را پایین کشیده اند.


انتهای پیام/




فعالیت ۴۰ هزار واحد صنفی دارای جواز در کرمان/ بی مهری مسئولان نسبت به اصناف

منبع:دانــا
? فعالیت ۴۰ هزار واحد صنفی دارای جواز در کرمان/ بی مهری مسئولان نسبت به اصناف