فعالیت ۳۷۰۰ گروه جهادی در کرمان/ راه‌اندازی بیش از ۱۲۷۰ صندوق قرض‌الحسنه بسیج در استان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بیش از ۳۷۰۰ گروه جهادی در استان کرمان داریم که محله‌محور و جغرافیامحور برای تحقق اهداف محله اسلامی خود به امام محله و ارکان محله خود در گام دوم انقلاب خدمت می‌کنند و در تلاش هستند تا پرچم تمدن نوین اسلامی را بالا ببرند. به گزارش فت فتو از […]


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بیش از ۳۷۰۰ گروه جهادی در استان کرمان داریم که محله‌محور و جغرافیامحور برای تحقق اهداف محله اسلامی خود به امام محله و ارکان محله خود در گام دوم انقلاب خدمت می‌کنند و در تلاش هستند تا پرچم تمدن نوین اسلامی را بالا ببرند.

به گزارش فت فتو از کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عصر امروز در همایش ملی طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در کرمان بیش از هزار و ۲۷۰‌ صندوق قرض‌الحسنه خدمتگزار و اشتغال‌زا وجود دارد که با تشکیل تعاونی‌های متعدد در راستای کمک به بخش اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کنند.

سردار محمدعلی نظری عنوان کرد: پروژه‌های محرومیت‌زدایی مسکن مددجویان، آب‌رسانی و ساخت مدرسه در شهرستان کهنوج به ارزش ۱۳۲ میلیارد ریال با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی به‌بهره‌برداری رسید، همه پروژه‌هایی که به مردم قول داده‌ایم، تا پایان هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسند.

نظری بیان داشت: از جمله کارهای بسیج ساخت مسکن، تامین آب شرب، بهداشت، مدرسه جاده‌های روستایی و غیره است.

وی عنوان کرد: با شروع کار بسیج سازندگی، ۴۹ گروه جهادی داشتیم. امروز با اقتدار و قوت اعلام می‌کنیم در کشور بیش از ۴۲ هزار گروه جهادی جغرافیامحور و محله‌محور و تخصصی در همه زمینه‌ها داریم تا در هر حادثه وارد و خیلی از بن‌بست‌ها را بشکنند و هنجارها را پشت سر بگذارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:  بیش از ۳۷۰۰ گروه جهادی در استان کرمان داریم که محله‌محور و جغرافیامحور برای تحقق اهداف محله اسلامی خود به امام محله و ارکان محله خود در گام دوم انقلاب خدمت می‌کنند و در تلاش هستند تا پرچم تمدن نوین اسلامی را بالا ببرند.

پایان پیام/۸۰۰۱۸/ش





فعالیت ۳۷۰۰ گروه جهادی در کرمان/ راه‌اندازی بیش از ۱۲۷۰ صندوق قرض‌الحسنه بسیج در استان

منبع: فــارس
? فعالیت ۳۷۰۰ گروه جهادی در کرمان/ راه‌اندازی بیش از ۱۲۷۰ صندوق قرض‌الحسنه بسیج در استان