فروش زمین ۲۰ میلیاردی با جعل مبایعه نامه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف کلاهبرداری و فروش ملک به غیر به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و دستگیری یک متهم خبر داد. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، سرهنگ حسن پور، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در پی اقدامات فنی و پلیسی، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس به یک مورد […]

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف کلاهبرداری و فروش ملک به غیر به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و دستگیری یک متهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، سرهنگ حسن پور، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در پی اقدامات فنی و پلیسی، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس به یک مورد کلاهبرداری و فروش یک قطعه زمین به غیر مطلع و شناسایی و دستگیری متهم را در دستورکار قرار دادند.

او با بیان اینکه ماموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند، اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی این فرد در مخفیگاه خود در شهر کرمان دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان در ادامه تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به کلاهبرداری و فروش یک قطعه زمین به متراژ ۲۰۰ متر مربع به فرد دیگری از طریق تنظیم مبایعه نامه جعلی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: هنگام معامله املاک تا اطمینان کامل از مالکیت طرف مقابل از تنظیم هر گونه قرار داد و پرداخت وجه خودداری کنند.

انتهای پیام/س




فروش زمین ۲۰ میلیاردی با جعل مبایعه نامه

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? فروش زمین ۲۰ میلیاردی با جعل مبایعه نامه