فرمانده فراجا:‌ باید برای شهدا سنگ تمام گذاشت

فرمانده فراجا گفت: باید طوری عمل کنیم که آحاد جامعه نسبت به ارزش زحمات حوزه نظم و امنیت و شهدای این عرصه به حداکثر آگاهی و شناخت برسند. به گزارش نذیر کرمان، سردار احمدرضا رادان در نشست برنامه‌ریزی آیین تشییع شهدای استان کرمان گفت: برپایی این آیین در روز جمعه و مقارن با نماز عبادی […]

فرمانده فراجا گفت: باید طوری عمل کنیم که آحاد جامعه نسبت به ارزش زحمات حوزه نظم و امنیت و شهدای این عرصه به حداکثر آگاهی و شناخت برسند.

به گزارش نذیر کرمان، سردار احمدرضا رادان در نشست برنامه‌ریزی آیین تشییع شهدای استان کرمان گفت: برپایی این آیین در روز جمعه و مقارن با نماز عبادی و سیاسی این هفته اقدامی شایسته برای شهدای گلگون کفن دیار سردار دل ها است.

وی با تاکید بر اینکه همواره باید برای شهدا سنگ تمام گذاشت، اظهارکرد: در دیدارهایی که با خانواده شهدای انتظامی آیین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی داشتیم از صبر، شکیبایی و امیدواری این عزیزان الگو گرفتیم و پیام‌های حاصل از این روحیه خانواده های معزز شهدا را به سایر همرزمان مجموعه انتظامی کشور نیز منتقل می کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه اهالی قدرشناس مناطق “کیسکان” و “بزنجان” شهرستان بافت میزبان پیکر دو تن از این شهدای گرانقدر خواهند بود گفت: در کنار تبلیغات محیطی و تصویرسازی از منش و کردار شهدای عزیز باید طوری عمل کنیم که آحاد جامعه نسبت به ارزش زحمات و خدمات حوزه نظم و امنیت و در راس آن شهدای این عرصه به حداکثر آگاهی و شناخت برسند و با این عزیزان در حوزه حفظ و برقراری نظم و امنیت نیز همکاری همیشگی را داشته باشند.

تشییع و خاکسپاری شهیدمهدی علوی در شهرستان بافت

امروز همچنین پیکر سردار مهدی علوی از شهدای انتظامی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با حضور با حضور جمع زیادی از همرزمان، مردم و مسئولان در روستای گنوئیه شهرستان بافت تشییع و در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

انتهای پیام




فرمانده فراجا:‌ باید برای شهدا سنگ تمام گذاشت

منبع: ایـسنا
? فرمانده فراجا:‌ باید برای شهدا سنگ تمام گذاشت