فرمانده سپاه کرمان: بزرگی بسیج امروز در جهان اسلام دیده می‌شود

کرمان – فت فتو – فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: زمانی که بسیج پایه گذاری شد آثار امروز آن را نمی‌دیدیم اما امروز بزرگی و شرف آن در جهان اسلام دیده می شود. به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی روز چهارشنبه در نشست بسیج ادارات استان کرمان با حضور استاندار و نماینده ولی […]

کرمان – فت فتو – فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: زمانی که بسیج پایه گذاری شد آثار امروز آن را نمی‌دیدیم اما امروز بزرگی و شرف آن در جهان اسلام دیده می شود.

به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی روز چهارشنبه در نشست بسیج ادارات استان کرمان با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه بسیج هنر امام راحل بود اظهار داشت: نطفه بسیج در جمهوری اسلامی گذاشته نشده است، بلکه بسیج در مدینه و توسط پیامبر اکرم(ص) پایه گذاری شد و امام(ره) کار پیامبر(ص) را در نظام جمهوری اسلامی جاری و ساری کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: بسیج صرفا یک ساختار نظامی نیست، بلکه فرهنگ، ایده و آرمان است.

وی ادامه داد: بسیج یک چارچوب در تشکیلات سپاه نیست و خیلی از انسان ها در سازمان ما قرار ندارند اما تفکر آنان بسیجی است و جانشان را برای آرمان ها می دهند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان در ادامه به ویژگی های مدیران در نظام ولایی اشاره و تاکید کرد: مدیر انقلابی باید غیرمحافظه کار باشد به این معنی که نباید به وضع موجود راضی شود و تحول گرا باشد.

سردار معروفی با اشاره به چهار مولفه مدیر بسیجی در نظام ولایی بیان کرد: مکتبی، انقلابی، جهادی و مردمی بودن از مولفه های مدیر بسیجی در نظام ولایی است که در وجود شخصی باشد می شود مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی که الگوی عملی جهان اسلام هستند.

وی اظهار داشت: یکی از ویژگی های شهید سلیمانی این بود که خودش را هیچوقت نمی دید و به دنبال دیده شدن نبود و دیدید خدا با او چه معامله ای کرد.

فرمانده‌ سپاه ثارالله کرمان افزود: در نظام ولایی برای مسئولان وقت فعالیت تمام شدنی نیست و تا کار بر زمین مانده باشد، باید تلاش کرد.

وی بیان کرد: مدیر و مسئول ولایی باید خودش را سپر بلای نظام و ارزش ها، ولایت و ناموس قرار دهد و برای مردم باید آبرو بگذارد.

سردار معروفی تاکید کرد: مکتبی بودن مدیر به این معناست که حسن‌ظن و اعتمادبه وعده الهی داشته باشد و توکل به خدا، یاری خواستن و یاری کردن خداوند را مد نظر قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه اخلاص در عمل شاه‌کلید انجام کارهاست تصریح کرد: مدیر محاسبه گر در نظام ولایی مدیر موفقی نیست و انقلابی بودن یعنی توجه به غیرمحاسبه گری است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: یک مدیر بسیجی در نظام ولایی مکان، زمان و لباس نمی شناسد و از مال، آبرو و جان خود برای خدا ایثار می کند، چنین مدیری تکلیف گراست و هر کاری که بر زمین بماند را انجام می دهد.




فرمانده سپاه کرمان: بزرگی بسیج امروز در جهان اسلام دیده می‌شود

منبع:ایرنـا
? فرمانده سپاه کرمان: بزرگی بسیج امروز در جهان اسلام دیده می‌شود