فرماندار خبر داد: دستگیری بیش از ۱۰ نفر به دلیل اخلال در روند انتخابات در جیرفت

نذیر کرمان/کرمان فرماندار شهرستان جیرفت از دستگیری ۱۰ نفر به دلیل خرید و فروش رای در این شهرستان خبر داد و گفت: با طرفداران نامزدهایی که با خرید و فروش رای به‌دنبال زیر سوال بردن سلامت انتخابات هستند از طریق مراجع قانونی برخورد می‌شود. احمد بلندنظر امروز ۱۱ اسفندماه در جلسه ستاد انتخابات جیرفت اظهار […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار شهرستان جیرفت از دستگیری ۱۰ نفر به دلیل خرید و فروش رای در این شهرستان خبر داد و گفت: با طرفداران نامزدهایی که با خرید و فروش رای به‌دنبال زیر سوال بردن سلامت انتخابات هستند از طریق مراجع قانونی برخورد می‌شود.

احمد بلندنظر امروز ۱۱ اسفندماه در جلسه ستاد انتخابات جیرفت اظهار کرد: مسئول رسیدگی به جرائم انتخاباتی، دادستان است و مدیریت جرایم توسط ضابطان قضایی آموزش دیده گزارش داده می‌شود.

وی افزود : در کنار ضابطان قضایی، دیگر نیروهای امنیتی نیز تخلفات مربوط به انتخابات را در سراسر شهرستان جیرفت رصد می‌کنند.

بلندنظر با اشاره به اینکه در راستای سلامت انتخابات جلسات متعددی برگزار شد، گفت: در زمان ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی، سلامت انتخابات رصد شد و خوشبختانه پرونده‌های جدی ناشی از تخلفات انتخابات در شهرستان گزارش نشده است.

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: در روز ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی، گزارش سوء به دست ما نرسید اما امروز و در روند رای‌گیری، تخلف خرید و فروش آرا گزارش شده که با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان با متخلفان قاطعانه برخورد شد.

وی با بیان این که طبق دستور  دادستان تعداد شش قاضی در سراسر شهرستان برای رسیدگی و بررسی در میدان هستند، بیان کرد: براساس قانون، حبس، شلاق و جزای نقدی در انتظار مجرمانی است که اقدام به خرید و فروش آرا می‌کنند.

بلندنظر اظهار کرد: امروز در جریان برگزاری انتخابات در جیرفت تعداد ۱۰ نفر دستگیر شدند که  این مجرمان، با حضور در شعب صندوق رای، اقدامات مجرمانه انجام می‌دادند.

وی از مردم خواست هرگونه اعلام جرم را از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

انتهای پیام




فرماندار خبر داد: دستگیری بیش از ۱۰ نفر به دلیل اخلال در روند انتخابات در جیرفت

منبع: ایـسنا
? فرماندار خبر داد: دستگیری بیش از ۱۰ نفر به دلیل اخلال در روند انتخابات در جیرفت